Gå til innhold

Ødelagt harddisk ?

Anbefalte innlegg

Ødelagt disk :?

I går kveld opphørte lesbar kontakt med den ene disken min.

røk den?

Det kan først nevnes at den andre disken, som er av samme type (samsung 160gb 8mb) tidligere i uken krasjet, og ble ulesbar, men virket etter enda en reinstall av OS.

Tilbake den aktuelle disken. Den vises i windows, men det vises ikke hvor mye plass som er på, og jeg får ikke aksess. feilmelding er _ (noe i duren av)

ulesbar disk eller mappe

Jeg fikk ikke kjør scandisk el. noe. Det jeg gjorde var å, i disk behandling/managment (win2k) prøve å signere disken (det var det eneste alternativet som virket til å kunne bli brukt). Dette gikk ikke, ingenting skjedde. Etter litt frustasjon slettet jeg partisjonen (i disk behandling viste det plass, og "healty" status, før jeg slettet partisjonen). Etter det fikk jeg få og ingen alternativer her heller. Disken står som ukjent og usignert, men "klar". Plassen står som utildelt, men jeg får jo ikke gjort annet enn å se på "egenskaper", og help.

Antar at jeg må signere disken først.... men jeg får jo ikke skikkelig kontakt...

jeg installerte partition magic 8.0, men dette programmet krasjer ved oppstarting.... int failed. error 11117 :ermm:

Har mye viktig data på disken.... skulle liksom ta backup av det idag :hrm:

Hvordan burde jeg feilsøke videre? hvilke alternativer har jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...