Micro80 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Heisann!!! Jeg skal sette inn vannkjøling som denne linken viser: http://www.overklokking.no/casemods/lianli...vann/index.html samt kjøling av NB. Kjører 6 HDD'er nå med DVD rom, Intel P4 3,4 GHz og Hercules 9800XT skjermkort. Jeg har nå Chieftec Dragon 01WD men syns det blir trangt i dybden vis dere skjønner hva jeg mener. Så derfor har jeg sett på Lian Li sitt 75 & 76. Hva syns dere om Lian Li 76, er det godt valg. Må jo ha plass til alt utstyret jeg skal ha i toweret. Det jeg har i dag er støydempet, kjører viftene på fult men bli veldig varmt. Håper på MASSE hjelp... Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Kjøp et servertower fra I&S!! Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 her har du en link: jeg spurte om dette forige uke et billig fulltower til vankjøling? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Kjøp et servertower fra I&S!! Lian Li er en fullstendig annen liga enn I&S, har du pengene å hoste opp for en PC70/75/76 eller den nye V-serien (om du liker den) så er det definitivt verd det. Har selv sett endel på PC76, men må si at prisen er litt avskrekkende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå