Hoax Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Dere som ikke har fått Gmail konto og vil ha en med masse lagringsplass sjekk ut http://walla.com/ Der er det 1GB gratis mailkontoer i full drift Lenke til kommentar
Inocybe Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det får dere her også: http://in.rediff.com/index.html Lenke til kommentar
schwin Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Litt av poenget med gmail er jo nettopp det at det er litt vanskelig (ikke så veldig, men hvertfall ikke helt åpent) å få tak i, det gjør at folk vil ha det. Sjekket ut de andre, er helt greit, men når jeg førstes har denne gmail'en er jo det faktisk enda litt morsommere... Lenke til kommentar
bidz Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Litt av poenget med gmail er jo nettopp det at det er litt vanskelig (ikke så veldig, men hvertfall ikke helt åpent) å få tak i, det gjør at folk vil ha det. Sjekket ut de andre, er helt greit, men når jeg førstes har denne gmail'en er jo det faktisk enda litt morsommere... Må vel også legge til at Gmail er mye, mye bedre enn alle disse andre gratis epost tjenestene.. raskere, bedre og mindre rotete grensesnitt må en lete lenge etter.. og når en har blitt vant med Labels og Threads, da er bare Gmail genialt!.. Må vel heller ikke glemme at det ikke eksisterer noen form for store reklame-bannere over hele siden... Lenke til kommentar
hemo Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 ja-nei.. Gmail leverer i staden målretta marknadsføring etter epostmeldinga sitt innhald. Dette skjer i form av "enkle/lette" linjer med tekst som er lynraske å lasta - sjølv når ein er trådlaust tilbkopla nettet, med mobiltelefon som modem. Utfordringa ligg i at kvar melding vert opna og "maskinellt" lese av datamaskin/-program. Eg er nysgjerring på korleis dette kjem til å verte utnytta når systemet får modnast litt. I mi eige private krystallkule, ser eg for meg at store selskap som Microsoft vil marknadsføra nye produkt (som sjølvsagt er i konkurranse med eksisterande tenester/ting/tang) først vil finna måtar å utnytta dette. Skal til dømes Microsoft knusa ein konkurrent, vil dei tilby eit tilsvarande produkt, utan å ta betalt for produktet. For å nå konkurrenten sine brukarar, kan ein Gmail-marknadsføring gje resultat. For dei som skriv om Yahoo-mail (eller med Yahoo-mail-brukarar), vil Microsoft kunne få marknadsført seg med Yahoo-knusande argument (i teksten som er "så rask å laste"). Schpanung... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Ja jeg synes også Gmail er best etter å ha prøvd Walla i dag. Men det er et godt alternativ frem til alle kan få Gmail. Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 jeg vil ha gmail! noen ringere? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Mefistho - Bruk mirc eller no å bruk EFnet server, så går du inn på #gmail og requester en invite. Tok meg sekunder så fikk jeg konto fra en villt fremmed fyr fra USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå