Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gratis 1GB Mailkonto (Ikke Gmail)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt av poenget med gmail er jo nettopp det at det er litt vanskelig (ikke så veldig, men hvertfall ikke helt åpent) å få tak i, det gjør at folk vil ha det. Sjekket ut de andre, er helt greit, men når jeg førstes har denne gmail'en er jo det faktisk enda litt morsommere... :)

Lenke til kommentar
Litt av poenget med gmail er jo nettopp det at det er litt vanskelig (ikke så veldig, men hvertfall ikke helt åpent) å få tak i, det gjør at folk vil ha det. Sjekket ut de andre, er helt greit, men når jeg førstes har denne gmail'en er jo det faktisk enda litt morsommere... :)

Må vel også legge til at Gmail er mye, mye bedre enn alle disse andre gratis epost tjenestene.. raskere, bedre og mindre rotete grensesnitt må en lete lenge etter.. og når en har blitt vant med Labels og Threads, da er bare Gmail genialt!.. Må vel heller ikke glemme at det ikke eksisterer noen form for store reklame-bannere over hele siden...

Lenke til kommentar

ja-nei.. Gmail leverer i staden målretta marknadsføring etter epostmeldinga sitt innhald. Dette skjer i form av "enkle/lette" linjer med tekst som er lynraske å lasta - sjølv når ein er trådlaust tilbkopla nettet, med mobiltelefon som modem.

 

Utfordringa ligg i at kvar melding vert opna og "maskinellt" lese av datamaskin/-program.

 

Eg er nysgjerring på korleis dette kjem til å verte utnytta når systemet får modnast litt. I mi eige private krystallkule, ser eg for meg at store selskap som Microsoft vil marknadsføra nye produkt (som sjølvsagt er i konkurranse med eksisterande tenester/ting/tang) først vil finna måtar å utnytta dette. Skal til dømes Microsoft knusa ein konkurrent, vil dei tilby eit tilsvarande produkt, utan å ta betalt for produktet. For å nå konkurrenten sine brukarar, kan ein Gmail-marknadsføring gje resultat. For dei som skriv om Yahoo-mail (eller med Yahoo-mail-brukarar), vil Microsoft kunne få marknadsført seg med Yahoo-knusande argument (i teksten som er "så rask å laste").

 

Schpanung...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...