Xvani Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hva anbefaler dere? Jeg må bestille fra oslotelecom.no bør jeg vente til de tar inn CX 60? (svar likevel på tittelen, det er dette som er mest aktuelt!) Problemet er at jeg ikke har noen telefon nå. Takk for svar! Lenke til kommentar
Lech_Nech Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg ville venta på CX65. Men vil du ha Bluetooth, gode taster og god joystick så kjøp T630. Vil du ha billig telefon med VGA kamera og god skjerm, men små taster så kjøp ST60. Hvis du vil ha stoor skjerm godt kamera gode taster og en god joystick, men behøver ikke Bluetooth Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 For all del: IKKE KJØP ST60! Jeg har hatt den i 3 mnd nå, og skal sende den inn til rep. for 2. gang...Alle jeg kjenner som har den telefonen har hatt software problemer uten like med den. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 hvor mange kjenner du som har telefonen? Alle 6 som har sagt noe om telefonen i amobils erfaringer er positive. Noen andre telefoner jeg bør vurdere? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 det ble CX65 til kr 590,- whohoo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå