okvangar Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Forleden dag fikk min kjære Creative Zen ett ublidt møte med asfalten mens jeg syklet. Til min store lykke kunne jeg konstatere at den til tross for noe skraper fortsatt fungerte, og syklet videre. Har nå oppdaget at en av skruene på bunnen har forsvunnet på grunn av dette, og trenger tips om hvordan jeg skal finne tak i en ny. Lite lysten på å sende den til rep. og betale for å få skrudd inn en skru. Er en av de fire man ser nede til venstre på dette bildet. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Skru ut en av de andre og let etter en maken (Spør flere plasser, gjerne også på et verksted, de kan nok gi deg en slik del), dette er nok det eneste tipset jeg kan gi utenom å gå til et verksted for å få fiksa det... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) En skrue kan man alltids klare å skaffe. Gå ut i bua hjemme, og let. Du finner antagelig noe rimelig fort Ellers kan du ta en skrue fra noen andre enheter du har hjemme, som du har "kassert". Edit: Var jeg litt sent ute med dette svaret kanskje? Endret 5. august 2004 av Serqevx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå