BennyXNO Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Plutselig en dag så var oppgavelinja der alle programmene som er aktive ligger borte. Jeg har Start-menyen, hurtigstart-baren og trayen fortsatt, men når jeg starter et nytt program, så blir det ikke liggende nede på oppgave-linja, slik at jeg ikke ser om noen sender meg en melding på MSN, det er lite frustrerende. Hjelp ønskes.... På forhånd takk. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Avslutt explorer.exe, deretter start den om igjen. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Mest sannsynlig ikke dette, men det kan jo tenkes at den har blitt "dratt" ned, altså at du ikke ser den lengre, eller at den er satt til å bli skjult automatisk Kunne høres ut fra det du sa at du at dette har foregått en stund, altså har nok explorer.exe blitt restartet flere ganger Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Se om hurtigstart linja er utvidet til å dekke hele oppgavelinga. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg har vridd og vendt på den der taskbaren, fjernet Quick-baren, language-baren, men program-knappene synes ikke. Jeg har til og med logget av og restartet maskinen et par ganger, men det har ikke hjulpet! Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Når jeg fjerna Language-baren og quick-baren samtidig, forsvant start-menyen helt. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Bytt theme. Se om det hjelper. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Theme byttet til orginalt, ingen hjelp i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå