KHJ79 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Er det noen som har kjøpt den "nye" pakka med 60 stk i som de har tilbud på denne uka ? Lurer på hvem produsent de har, forrige jeg kjøpte (da i 50 pakk) var ritek som har fungert glimrende, men leste noe om at de hadde bytta til optodisc eller noe... er rimelig billig med 449 for 60 stk.. når du må ut med ca 5kr for ett DVD-cover, men vet ikke helt om jeg gidder vist det er optodisc plater å de er så dårlig som jeg har lest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Vet dessverre ikke om de har byttet produsent. Men har fått noen plater av fadern som ble kjøpt den gangen de hadde 50 pack på tilbud. Disse har fungert brillefint. Men det må være noen dingoer i mosen ettersom de "plutselig" gyver opp et tilbud med 10 flere plater av samme merke ikke særlig lenge etter de hadde 50pack tilbudet. I smell fraukjeller :o Lenke til kommentar
dalri Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det er nok bare at prisene er på vei ned i rasende fart ikke no mer nei. Lure folk før det er for seint. Lenke til kommentar
KHJ79 Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 vi får se.. har bestil 2 pakker a 60 stk, så får iaf. svar på det på torsdag/fredag regner jeg med. så vist begge er ritech, rekker jeg å bestille fler :-) Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg hadde ikke tatt den sjagsen hvis jeg var deg.. Sist gang Komplett.no hadde prisras på disse platene var det OPTODISC eller hva de heter.. Og det er ræva. Har selv gått på en THATS WRITE blemme (vanguard) og kommer aldri aldri til å handle det merke mer uten at jeg er 110% at det er ricoh. De vanguard platene mine bruker jeg som vanlig cd'er nå, fordi data skrevet over 3gig er fullstenig korrupte. Testet på 3 forskjellige brennere, NEC1300, NEC2510 og en pioneer. Lenke til kommentar
KHJ79 Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 jau.. vet at det er ganske risky, skal bare ha en av pakken sjøl, andre en en kamerat som skal ha. kan jo leve i håpet da.. og vist det ikke er rico, så er det iaf. dvd-cover til 7.50 stk med muligens brukbare plater (får heller se på det som det trur jeg :-) ) Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det er en ok pris - men man vet aldri hva man får. Tviler på at disse er Ricoh. Mest sannsynlig Optodisc eller tilsvarende. Billigste vi kan levere (Norwaydisc) er eProformance 4x DVD-R eller DVD+R med Cover til en pris av 8,75,- pr stk ved kjøp av 100. Men dette er plater som vi stoler på og vet at vil skape minimalt med problemer. Gi tilbakemelding når du får platene om hvilken produsent de er - da jeg mest sannsynlig har vært borti plater fra den produsenten tidligere og kan si mer om dem. Lenke til kommentar
hoangdn Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Diskene til komplett er Optodisc, dessverre og ikke Ricoh. Har kjøpt pakken på 60 plater+cover. Foreløpig ikke noen feilbrenninger (ND2500) og egentlig ganske eksemplarisk på ulike avspillere. Har kvaliteten blitt bedre? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Diskene til komplett er Optodisc, dessverre og ikke Ricoh. Har kjøpt pakken på 60 plater+cover. Foreløpig ikke noen feilbrenninger (ND2500) og egentlig ganske eksemplarisk på ulike avspillere. Har kvaliteten blitt bedre? Det er nok heller snakk om at NEC ND-2500A er en suverent bra DVD-Brenner Lenke til kommentar
KHJ79 Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 ja ja... det var jo kjipt, men nå har jo jeg en Nec-2500A oxo da, så får håpe det funker bra. Men du OC-freak, synes jeg leste noe om at de dårlige platene har en tendens til å først bli dårlige etter en stund (6mnd - 1år) i en eller annen tråd her på forumet. kan det være et større problem med optodisk, at selv om de brenner greit nå så blir de delvis uleslige om kort tid ? Får trøste meg med at jeg oxo kjøpte 100 verbatim plater i tilleg til de 60 That's Write platene ( Kjøpte 25stk 8x That's write oxo, noen som vet om hva prod. de er ?) Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 ja ja... det var jo kjipt, men nå har jo jeg en Nec-2500A oxo da, så får håpe det funker bra. Men du OC-freak, synes jeg leste noe om at de dårlige platene har en tendens til å først bli dårlige etter en stund (6mnd - 1år) i en eller annen tråd her på forumet. kan det være et større problem med optodisk, at selv om de brenner greit nå så blir de delvis uleslige om kort tid ? Får trøste meg med at jeg oxo kjøpte 100 verbatim plater i tilleg til de 60 That's Write platene ( Kjøpte 25stk 8x That's write oxo, noen som vet om hva prod. de er ?) Hvor lenge de holder vil bare fremtiden vise....... men de er nok ikke på verbatim/Taiyo Yuden nivå... That's Write 8x DVD+R er CMC.MAG.E01. Stort sett ok - men kan ha litt høyt feilnivå helt på slutten av platen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå