Ni kon Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg skal ha denne først og fremst til spilling. Doom 3 og HL2 er like om svingen. Og tro meg: jeg skal ha utstyr som gir maksimal nytelse for disse spilla. Sitter ikke på min gamle xp2800, 9800 pro, 1 gb apacher ram å ødelegger denne opplevelsen Det er nå blitt servern min... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Kan ikke akk si at det er en veldig dårlig pc men Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Ser meget bra ut, men å bruke så mye på et oppsett syns jeg er litt drøyt Men det er da meg. Her er det jo kun kremdeler, og det er jo igrunn ingenting å si på det. Uansett så vil jeg gjerne si at Wahterchill Antarctica visstnok er meget bra, og det er vel en opsjon for dere? Selv skal jeg selge min maskin, som står i profil Grunnet at jeg ikke spiller lengre Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 SKJERMKORT: POV GeFORCE 6800 ULTRA 256MB Retail Grunn: dette kortet gir mye for pengene. Dett er vel en noe drøy påstand. Et skjermkort til 5000 er mye for pengene? Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Høres interessant ut. Jeg sitter allerede på kabinett og psu, så det er vel mulig å sende tilbake det når den tid kommer? Er i alle fall interessert. MSN/Hotmail: Edit: Forresten; bra initiativ, gutter! Endret 18. desember 2008 av angry_norwegian Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Bra o-haavard. Det er seff mulighet til å forandre litt på systemet. Jo flere vi er jo sterkere står vi Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 allså jeg kunne tenkt meg å bli med jeg og , men jeg skal bare ha CPU, hovedkort, Skjermkort, harddisk evt men jeg legger til min msn [email protected] Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hvorfor ikke vurdere en LGA775-løsning med Abit AA8 DuraMax hovedkort? Vil gjerne ha PCIe. Netshop antar at GeForce 6800 serien kommer med PCIe i august/sept... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå