Shitkaka Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 den beste heimalaga filmen eg noen gang har sitt. kjempe bra Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 noen som har sett en vis sko reklame for mye ?? var en kul film , men kunne vært mere "fokus" enkelte plasser etter min mening , bildet ble liksom for Bløry (ute av fokus) hvilken linje sitter du på siden du kan hoste slike filmer og ha god speed ned ? hva bruker du til og redigere ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 hvilken linje sitter du på siden du kan hoste slike filmer og ha god speed ned ? hva bruker du til og redigere ? Legger dem opp på en ftp jeg fikk av en meget hyggelig jente. Brukte Studio 8 til denne filmen; kan det klippe er det godt nok. Har forøvrig både Studio 8 og 9 på maskinen samt Premiere Pro og After Effects. Sannheten er at man kan klippe filmer i hvilket som helst program for så å virkelig finpusse i programmer som After Effects. Studio 9 er for øvrig et kjempeprogram. Mye, mye bedre enn forgjengerene. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Genial film Flirte litt når du løfta bordplato og ballen spratt bort i skuffo Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 har du fleire lignmande filmer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 har du fleire lignmande filmer? Jepp, det har jeg. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 har du fleire lignmande filmer? Jepp, det har jeg. kunne du lagt ein tråd der du la ut dei andre du har eller har du ein plass der det går ann å lasta dei ned? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) har du fleire lignmande filmer? Jepp, det har jeg. kunne du lagt ein tråd der du la ut dei andre du har eller har du ein plass der det går ann å lasta dei ned? Stress! Og forsåvidt ganske uinteressant. Smigret over at du viser interesse i filmene. Endret 8. september 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 men visst du ein gong legger dei ut ein plass så send ein privat message! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 men visst du ein gong legger dei ut ein plass så send ein privat message! Will do! Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 men visst du ein gong legger dei ut ein plass så send ein privat message! Will do! takk Lenke til kommentar
Saugen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Løyen film eller ka tryggve?????????????????????????????????+ :!: Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Løyen film eller ka tryggve?????????????????????????????????+ :!: ikkje løyen, men sinsyk bra beste heimalaga filmen eg noen gang har sitt Lenke til kommentar
Saugen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 joda e den beste heimalagafilmen jeg har sett!!!!!!! skam bra Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Den er så sykt kul den filmen her white! Najs, har sett den et par ganger nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Den er så sykt kul den filmen her white!Najs, har sett den et par ganger nå Hadde jeg aldri trodd. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Studio 9 er for øvrig et kjempeprogram. Mye, mye bedre enn forgjengerene. Enig, enig og atter enig Lenke til kommentar
notorled Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) ahah.. nice. mye filmeffekter der ^^ Endret 14. oktober 2004 av Delroton Lenke til kommentar
pr Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Eg åg kånå blei sinnsykt imponert. Vakkert klippa samen. Selvfølgelig va jo stuntå åg bra, men det va heilheten som imponerte mest. VAKKERT!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Eg åg kånå blei sinnsykt imponert. Vakkert klippa samen. Selvfølgelig va jo stuntå åg bra, men det va heilheten som imponerte mest. VAKKERT!! Sandnesgubbe... Stili! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå