Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Kjedet meg igjen, men denne gang litt mer enn ti minutter. Tok vel en drøy time å filme, samt 15 minutter i post. Filmen er stor, i overkant av 35 mb, så du får velge selv om du vil belaste linjen din i 2 minutter. Tittel (vel ...) : same guy, different location Sjanger : sport/tull og tøys Lengde : 3.31 min. Direkte link Også en hurtig produksjon, men ikke i samme grad som forrige film. De fleste vinkler ble som de ble av praktiske årsaker og jeg valgte å fokusere på andre ting i stedet. Liste over ting som ble knust: Kamera cd'er To blomsterpotter Et fat To glass Tacoskjell ( ) Noe viktig inni vaskemaskinen Snusboks Filmcover Bloopers kommer. Endret 12. juli 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Tøft Ser ut som du har gjort dette før ( både triksinga og filminga ). Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hm. Jeg kjeder meg litt, selv om jeg har et HAV av husarbeid som må gjøres. - Hmm, jeg kan ikke ta sport-varianten, fordi jeg er ikke flink + at da blir det mer eller mindre herming. Hvaaa kan jeg lage montro.. (laster ned greia di nå, gleder meg til å se den ) Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Tok ikke dette alene? - Et par plasser det hadde gjort seg med litt lyd når du treffer ballen - og den treffer andre ting. Ble litt for stille noen plasser kanskje. Noen plasser gjelder dette lyden, andre plasser handlingen. Selv om det gikk mer på lyden der i starten. Skjønner hva du prøvde å få til, men du kunne tatt 7min ekstra på lydarbeidet og det hadde blitt bra :] Også er det noen av gangene ballen forflytter seg litt rart - ser at den er hjulpet litt til å treffe der den skal. :] Men alt i alt er dette noe flere burde gjøre på fritia ;] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hvaaa kan jeg lage montro.. Jeg lager slike ting når jeg klør etter å filme uten å vite hva. Setter en kamerat foran kamera, gir han en røyk og sier at han må snakke om å ha det jævlig. Alt er improvisasjon og personen foran kamera avhenger av hvem jeg er med akkurat da. Lenke til kommentar
danielR Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) har ikke all verden av tid til kritikk akkurat nå, men må bare si: Kul film! EDIT: Sånn, nå har jeg sett igjennom filmen litt nøyere: Ikke like mye vinkler og klipping som sist gang, som du nevnte selv. Savnet egentlig litt klipping eller mer tempo enkelte steder, selvom filmen aldri var kjedelig. Gøy med nye, kreative tricks. Digga spesielt der hvor den utbrettbare delen av kjøkkenbordet var innvolvert I denne filmen var det også mer "skuespill", dvs ansiktsuttrykk og sånt, og det var også kult. alt i alt veldig bra Fikk veldig lyst til å lage noe selv når jeg så dette! Hvorfor i hulesete la jeg igjen videokameraet på jobben i dag? Endret 12. juli 2004 av danielR Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Vet ingenting om filmlaging men filmen din var kjempekul! Du går media ikkesant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Du går media ikkesant? Jeg går Allmen per nu. Selvlært er vellært Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hehe den filmen var bra Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Bra, faktisk veldig bra En av de få selvlaga filmene til folk jeg faktisk har sett hele av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 En av de få selvlaga filmene til folk jeg faktisk har sett hele av. Det tar jeg som et stort komplement. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Nice, syns den var skikkelig kul Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Ble meget imponert, wh1te! God klipping, og en fremragende skuespillerprestasjon! Hvor mange kameraer ble det brukt? Jeg og noen kamerater fikk lyst til å lage noe lignende, men vi er rett og slett for late. Så det ble pils på verandaen i steden for (tviler på at noen bryr seg). Btw; kule sko. Endret 17. juli 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Ble nok brukt 1 kamera. - Om ikke hadde det nok stått annet... Hmm, kun jeg som etterlyser strammere klipping og litt mer fokus på "poeng". Riktignok er dette noe enkelt laget, men allikevel så er dette et Videokritikk forum, ikke et "10stk like 'kjempebra' poster på rad"-forum. Altså, klager ikke ennå. Men er det flere som bare skal si "bra" så vurder å unngå det :] Si heller hva som er positivt/hva som er negativt. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Vil vel si jeg gjorde det. Til en viss grad i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Det ble brukt 1 kamera. Jeg likte ikke helt location, men hva kan jeg gjøre, jeg bor bare en plass. Dessuten hater jeg alle overvinklingen i filmen, men det måtte bli sånn, siden vidvinkel-linsen min knuste for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hvilket kamera har du brukt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Filmen ble skutt på et Sony TRV20E som jeg kjøpte for 3 år siden. Kostet 18.5k, for den som lurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå