Gå til innhold

Hjelp med RainboxSix3: RavenShield


Anbefalte innlegg

Har akkurat lånt og installert RS3 (patcha til v.1.56) i kveld. Virker som et kult spill, men jeg har litt problemer med kræsj. Jeg har ingen problemer med å spille campaign og custom missions (bortsett fra at terrorist-j@vlene skyter på meg!), men når jeg prøver å kjøre training missions kræsjer spillet og hopper tilbake til windows(2k) etter jeg trykker på start. jeg får opp følgende feilmelding (mens musikken fra spill-menyen enda går) med over skriften Critical Error

 

OS: Windows 2000 5.0 (Build: 2195)

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1095 MHz with 511MB RAM

Video: RADEON 9600 SERIES (6444)

 

Bad name index -18/102

 

History: ULinkerLoad<<FName <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad319 5112733)) <- FObjectImport<< <- LoadImportMap <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- ULinkerLoad::VerifyImport <- ValidateImports <- ULinkerLoad::Verify <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Level None.MyLevel Training_basics) <- VerifyPackages <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

 

noen som vet råd? treningsbrettene er jo ikke så vannvittig viktige, men det må jo være noe galt med spillet her! (?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror nok det største problemet her er windows 2000, det er ikke akkurat noen ideel OS for gaming.

Windows2000 er faktisk blant mange (også meg) regnet som det beste OS-et for spill. Selv om jeg kjører WindowsXP

 

Men uansett.

Antagelig så kan det ha vært en korrupt patch eller feil på installasjonen. Prøv å reinstaller spillet, deretter last ned en HELT ny patch. Så skal det funke.

 

Hvis dette ikke hjelper så prøv å reinstaller Skjermkortet.

 

Flott detaljert informasjon på feil og feilmelding forresten :)

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Tror nok det største problemet her er windows 2000, det er ikke akkurat noen ideel OS for gaming.

Det er kanskje Windows ME du tenker på? Worst OS ever!.

 

OnTopic: Hadde samme problem, og re-installasjon fungerte ikke så vidt jeg husker, men en uke senere oppgraderte jeg hovedkort, CPU og RAM og da fungerte alt bra, vet ikke om dette er ditt tilfelle (Nei det var ikke pga av raven shield jeg kjøpte nye deler :))

 

 

Raven Shield er dødsbra forresten! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...