stone. Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Har nå satt strømoppsettet til å slå av harddiskene etter 45min. Det fører til at den hd som jeg kun bruker til lagring slår seg av og på en del ganger i løpet av en dag, er dette mere skadligt enn at dem står på hele tiden?? Maskinen står forøvrig på hele døgnet, noe som har noen meninge rundt dette? Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 [ Denne Melding var redigert av: laPANTHA på 2002-09-04 03:47 ] Lenke til kommentar
sirius Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-22 15:24, stone. skrev:Har nå satt strømoppsettet til å slå av harddiskene etter 45min.Det fører til at den hd som jeg kun bruker til lagring slår seg av og på en del ganger i løpet av en dag, er dette mere skadligt enn at dem står på hele tiden??Skadelig, Nei, men hvis du tenker slitasje, kommer det an på hvor ofte de må starte opp.Ved hyppige oppstarter ville jeg nok ha hatt dem gående hele tiden.Tenker du støy/strømsparing er en fordel å stanse demMaskinen står forøvrig på hele døgnet, noe som har noen meninge rundt dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå