Gå til innhold

Fra AMD til P4

Zo9X

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å bytte bra min gamle AMD til en P4 CPU. Dette er pga. bedre klokke muligheter. Siden jeg ikke vet noe om P4 cpu'ene kunne jeg tenkt meg deres hjelp :yes:

Hvilken Cpu og hvilket HK ?

Takker på forhånd for alle svar :thumbup:

Endret av Zo9X
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan CPU?

Hva gjør man når man CPUer?

Computerfreaks Playing at University?

:lol:

Mange som bruker hvordan. Tror de kommer fra Nord-Norge.

Uansett. Det spørs vel helt på lommeboka. Har du en tjukk lommebok. Kjøp P4 3,6Ghz.

finnes p 4 3.6 ?

Endret av Alcoholiday
Lenke til kommentar
Abit IC7 Max3 eller Asus P4C800-E Deluxe og den prosessoren du tar deg råd til. Hva skal du bruke maskinen til? Du burde ta med Athlon 64 i vurderingen din.

Har også tenkt på AMD 64 ja. Men hvordan socket da? Det er da så himmla mange.

Sånn BTW, jeg ser ikke hvor jeg har skrevet CPUer morroklompen.

Lenke til kommentar

Nei, men du skrev hvordan. et ord som brukes for å spørre på hvilken måte man utfører en viss handling. Det riktige ordet skulle vært Hvilken!

hehe, jaok da. Føyer meg etter deg. Må lære meg litt bedre grammatikk da. Ikke bra å komme fra Nord Norge.

Lenke til kommentar

Nei, men du skrev hvordan. et ord som brukes for å spørre på hvilken måte man utfører en viss handling. Det riktige ordet skulle vært Hvilken!

hehe, jaok da. Føyer meg etter deg. Må lære meg litt bedre grammatikk da. Ikke bra å komme fra Nord Norge.

Jeg disser ikke nord-norge(Mye bra dærfra), men jeg synes folk må begynne å skille på Dialekt å Skriftspråk.

Lenke til kommentar

Jeg skrev Athlon 64, og den finnes kun på to socketer, 754 og 939. 754 er helt klart den billigste løsningen, da den minste 939-prosessoren er Athlon 64 3500+ til kr 4500 eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg skrev Athlon 64, og den finnes kun på to socketer, 754 og 939. 754 er helt klart den billigste løsningen, da den minste 939-prosessoren er Athlon 64 3500+ til kr 4500 eller noe.

okey, Takker for hjelpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...