Rippey Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hmm.. noen som har en logisk forklaring på hvorfor det er 10 pølser i en pakke med pølser, mens det er 12 pølsebrød i en pakke med pølsebrød. Har lurt på dette en god stund nå, noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Se filmen bulletproof munk, mener de sier det der Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Jau.. men det var ikke et bra svar PS: Så nettopp filmen, derfor jeg lagde emnet Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hehe, ante meg noe sånt. Noe bedre svar enn det har jeg ikke. Ringe gilde og spørre? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Tror jeg skal gjøre det ja.. og ringe dem som lager pølsebrødene! Lenke til kommentar
farke Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Hmm.. noen som har en logisk forklaring på hvorfor det er 10 pølser i en pakke med pølser, mens det er 12 pølsebrød i en pakke med pølsebrød. Har lurt på dette en god stund nå, noen som har noen gode forslag? Jeg forstår ikke helt problemet her. Det finnes pakker med 8 pølser. Oste- og løkpølser (Leiv Vidars - de eneste spisbare) selges i dette formatet. Likeså med Chicagobrød (igjen, de eneste spisbare). Endret 12. juli 2004 av farke Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Det er vell det som er løsningen. De er vell ikke enige om antall pølser og brød i pakken. "Strandet på personlige betingelser" Edit: kom på en ting. Jeg tar meg gjerne bare et pølsebrød i ny og ne. Så dermed har du litt å gå på. Endret 12. juli 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Vanlige pakker grillpølse består av 10 pølser, en vanlig pakke pølsebrød består av 12 brød, og en pakke Chicago brød består av 8 brød Enkelte sære grillpølser har 8 i pakken. Men, fremdeles ingen pølsebrødpakke med 10 brød. eller grillpølsepakke med 12 pølser. Sært igrunn, ofte irritert meg over dette Lenke til kommentar
Calm Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) De er vel tiltenkt som spares da, siden man nesten kan regne med at minst ett pølsebrød kollapser på en eller flere måter... Endret 12. juli 2004 av Calm Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hmm.. noen som har en logisk forklaring på hvorfor det er 10 pølser i en pakke med pølser, mens det er 12 pølsebrød i en pakke med pølsebrød. Har lurt på dette en god stund nå, noen som har noen gode forslag? Det første brødet er en test slik at du finner ut hvordan du IKKE skal dele det.. Det siste er mygla når du har spist opp de 10 pølsene du har.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Kanskje pølsemakerne liker å putte to pølser i chicagobrødene? Lenke til kommentar
Horror Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hmm.. noen som har en logisk forklaring på hvorfor det er 10 pølser i en pakke med pølser, mens det er 12 pølsebrød i en pakke med pølsebrød. Har lurt på dette en god stund nå, noen som har noen gode forslag? Fordi innpakningen allerede er bestemt, og fikk ikke plass til flere pølser. Og måtte fylle opp med noen ekstra pølsebrød, så dem ikke skulle slenge fram og tilbake under frakt. Når det gjelder ostepølser og Chicago brød, så er dem større, derfor mindre i pakka, som allerede var bestemt. H… Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hva med ostegrill, som det er 6 av i hver pakke, da? Finnes det ikke brød til dem? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Så kjøp 10 pølsebrødpakker og 12 pølsepakker da. Da har du likt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Pølsebrød med ketsjup er godt. Forrett og dessert Lenke til kommentar
TJ Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Se filmen bulletproof munk, mener de sier det der OffT: Denne filmen føyer seg inn i rekken av de dårligste filmene jeg har sett ever. OnT: Hadde de samme produsentene av pølser også laget pølsebrød (eller omvendt), så hadde kanskje situasjonen vært en annen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Pølsebrød med ketsjup er godt. Forrett og dessert Og til kveldsmat. Og til frokost neste morgen. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Det er ikke system. Så du ALLTID må kjøpe mer brød eller pølser. En evig ond sirkel. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Personleg så meiner eg at det er bra at det er to ekstra pølsebrød i pakken. Når du kjøper ein eingongsgrill, ein pakke pølse og ein pakke pølsebrød så trenger du noke til å plukke opp dei varme pølsene og plasere dei i pølsebrødet. Pølsebrød er heilt perfekte eingongs grytekluter. Og så får du to av dei Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 det er derfor man spiser lomper i steden som det oftest er 10 av i pakken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå