Gå til innhold

De_Dust2 VS De_Dust2 Source, bilder.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eit lite spørsmål her...kvifor bruker dei de samme brettene? Ville det ikkje blitt litt meir morro med nye brett? Greit nok at dei gamle er gode, men forandring fryder :)

CS Source skal jo ikke ha noe anen forandring enn at det er basert på Source engine, selve gameplayet og brettene forandrer seg ikke noe spesielt.

Lenke til kommentar

jeg synes det er misbruk av paven, jeg tror ikke han har noe till overs for CS.

og det gjør ikke jeg heller.

Enig. Like greit at folk med slik holdning holder seg langt helvetes vekk fra CS og gamingmiljøet.[XoRc/QUOTE]

det å samenligne CS og gaming miljøet på en sånn måte tar jeg som hardcore gamer som en dyp fornermelse.

det om CS scorce blir bra står å faller på 3d-mike og de andre mapperene!

Lenke til kommentar
Eit lite spørsmål her...kvifor bruker dei de samme brettene? Ville det ikkje blitt litt meir morro med nye brett? Greit nok at dei gamle er gode, men forandring fryder :)

Jeg har lest (husker ikke hvor) at de kan komme til å lage nye brett som utnytter de nye egenskapene til HL2 motoren (source), blant annet gjøre brettene mye større, og kanskje legge til både land- og luftkjøretøy.

Og en annen ting angående brettene, jeg synes ikke de ser betraktelig større ut. Kanskje litt større på et par av bildene, men ellers ser det like stort ut, synes jeg da.

Lenke til kommentar
CS:Source det er den samme motoren som blir brukt i HL2? Eller er jeg helt på jordet nå? En ting som bekymrer meg er om man får den samme presisjonen, på nyere spill ala FarCry osv. er jo ikke presisjonen på langt nær slik den er i dagens CS.

Ja de kommer til å bruke HL2 motoren på CS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...