Windoge Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 http://www.hlportal.de/?site=news&do=shownews&news_id=1693 Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Ser bra ut, men omgivelsene (altså mapsa) virker betraktlig mye større i CS:Source. Om det er noe negativt er en annen sak. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Men hva med gameplayet? Det blir vel like ræva som det alltid har vært med CS. Jeg driter fullstendig i grafikken hvis ikke gameplayet er bra. Spiller mye Kabal. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 gameplay i cs er dårlig slik det er nå? hihi. det må være dagens. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Men hva med gameplayet? Det blir vel like ræva som det alltid har vært med CS.Jeg driter fullstendig i grafikken hvis ikke gameplayet er bra. Spiller mye Kabal. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Men hva med gameplayet? Det blir vel like ræva som det alltid har vært med CS.Jeg driter fullstendig i grafikken hvis ikke gameplayet er bra. Spiller mye Kabal. Gameplayet blir det samme, spill kabal du Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Enig. Like greit at folk med slik holdning holder seg langt helvetes vekk fra CS og gamingmiljøet. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg er enig med paven, jeg! Uansett: Map'ene ser generelt større ut, med flere detaljer/objekter. F.eks. de derre bilene, stolpene, bildekkene og ikke minst de tønnene... Tror det så ut som at de eksploderte på Aztec-bildet? Eller...? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Men hva med gameplayet? Det blir vel like ræva som det alltid har vært med CS.Jeg driter fullstendig i grafikken hvis ikke gameplayet er bra. Spiller mye Kabal. Dette er jo ikke CS2! Men CS: Source, cs som blir oppgradert med source motoren. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Eit lite spørsmål her...kvifor bruker dei de samme brettene? Ville det ikkje blitt litt meir morro med nye brett? Greit nok at dei gamle er gode, men forandring fryder Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Eit lite spørsmål her...kvifor bruker dei de samme brettene? Ville det ikkje blitt litt meir morro med nye brett? Greit nok at dei gamle er gode, men forandring fryder CS Source skal jo ikke ha noe anen forandring enn at det er basert på Source engine, selve gameplayet og brettene forandrer seg ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Har 3 filmer fra CS: Source. Pokker så fett. Skulle gått ann å bygge seg en vegg med de tønnene. Og flashbangen er veldig realistisk. Gleder meg Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Grafikken ser ganske så kjedelig ut, faktisk... er vel noe annet når man spiller selv, forhåpentligvis Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 jeg synes det er misbruk av paven, jeg tror ikke han har noe till overs for CS. og det gjør ikke jeg heller. Enig. Like greit at folk med slik holdning holder seg langt helvetes vekk fra CS og gamingmiljøet.[XoRc/QUOTE] det å samenligne CS og gaming miljøet på en sånn måte tar jeg som hardcore gamer som en dyp fornermelse. det om CS scorce blir bra står å faller på 3d-mike og de andre mapperene! Lenke til kommentar
stengah Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Eit lite spørsmål her...kvifor bruker dei de samme brettene? Ville det ikkje blitt litt meir morro med nye brett? Greit nok at dei gamle er gode, men forandring fryder Jeg har lest (husker ikke hvor) at de kan komme til å lage nye brett som utnytter de nye egenskapene til HL2 motoren (source), blant annet gjøre brettene mye større, og kanskje legge til både land- og luftkjøretøy. Og en annen ting angående brettene, jeg synes ikke de ser betraktelig større ut. Kanskje litt større på et par av bildene, men ellers ser det like stort ut, synes jeg da. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det står at det skal bli bedre teamplay Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Cliffe sa at de ikke kommer til å tenke på å legge noen luft/kjøretøy i CS, men siden source ga de muligheten til det var det mye mer tenkelig at de kommer til å legge inn luft/kjøretøy i DoD Source. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Er ikke så mye teamplay nå akkurat, kan fint klare alt alene Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 CS:Source det er den samme motoren som blir brukt i HL2? Eller er jeg helt på jordet nå? En ting som bekymrer meg er om man får den samme presisjonen, på nyere spill ala FarCry osv. er jo ikke presisjonen på langt nær slik den er i dagens CS. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 CS:Source det er den samme motoren som blir brukt i HL2? Eller er jeg helt på jordet nå? En ting som bekymrer meg er om man får den samme presisjonen, på nyere spill ala FarCry osv. er jo ikke presisjonen på langt nær slik den er i dagens CS. Ja de kommer til å bruke HL2 motoren på CS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå