bluemac Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 jeg har Modifikasjonert min xbox og jeg har avalunsh og når jeg opdaterte avalunsh så hacker den og klikker fryser så jeg må resete maskinn på nytt åsen fixer jeg det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det er en egen Konsoll-kategori for Xbox her på forumet og bruk heller den Flyttes dit. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Du kan jo prøve å laste ned en ny versjon fra det vanlige stedet og overføre den for så å evt. oppdatere... Kan jo også være noe med xbox-en som er galt men ser her ut til at det er oppdateringen som har klusset noe til... edit: modifikasjonert Endret 13. juli 2004 av b_cybe Lenke til kommentar
Keito Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Sjekk konfigurasjonen din, hvis det ikke er noe feil der laster du ned en annen versjon av Avalaunch, eventuelt et annet dash. modifikasjonert P33r bluemac, t3h l33t sp34k m4st3r. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå