SiR0 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Overtar ikke Symbian Det er klart at Symbian ikke vil havne i Nokias hender. Sony Ericsson og andre kjøper seg nå opp for å forhindre dem fra å overta selskapet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Har Samsung eller Panasonic noen telefoner med Symbian? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Nei, ikke som jeg vet om. Men de kommer med det. Samsung skulle hatt en ute nå tror jeg, men den ble kansellert. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Har Samsung eller Panasonic noen telefoner med Symbian? Det Eulogy sier er helt riktig, men utdyper litt. Samsung sin D700 skulle komme i 2003, men ble avlyst. Samsung D710 ble derimot presentert for noen måneder tilbake. Det blir samsungs første symbian mobil. Om jeg ikke tar helt feil er dette den første symbian-mobilen uten bluetooth. Panasonic sin symbian-mobil kommer til høsten med navnet X700. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg