div_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 mitt problem er at når jeg laster ned ting så er det umulig å surfe... selv om kun 20kb/s brukes av min 2mb linje så virker det som om all kapasitet er under bruk dette gjelder alle program dc++,bcdc++,emule,overnet, ect ect, selv om jeg har satt begrensning på upload og download så hvor i pc's kan jeg sette opp tiden der IE loader en side, før den gir opp, og gir meg den: "kan ikke finne side" tulball meldingen, for den stemmer ikke i det hele tatt..for sidene er oppe og i drift Lenke til kommentar
div_ Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 må være noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Support Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Prøv en annen nettleser, f.eks firefox eller opera. IE suger max!!! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 så hvor i pc's kan jeg sette opp tiden der IE loader en side, før den gir opp, og gir meg den: "kan ikke finne side" tulball meldingen, for den stemmer ikke i det hele tatt..for sidene er oppe og i drift Hvorfor begynner du i den enden? Må være bedre og kurere årsaken enn og fikse symptomene på en linje som enten ikke funker som den skal eller det er noe muffens med det du kobler opp mot linja. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Du kan jo laste ned "Netlimiter" eller noe sånt noe. så kan du begrense hastighentene. Men i ditt tilfelle så hjelper sikkert ikke det siden IE trenger informasjon så raskt... Endret 14. juli 2004 av w3p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå