airguard Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Neste år vil Telenor reduserer oppdragsmengden til Bravida med over ti prosent ifølge samme avtale. Det kan føre til ny ordresvikt på 70 millioner kroner og ytterligere bemanningsreduksjoner. Hindrer installatørjobber Telenor kveler Bravida på andre måter. Bravida har i dag en ventetid på to til tre dager fra en adsl-ordre kommer til installasjonen er på plass. Telenors adsl-konkurrentene må derimot vente fire til fem uker - ikke på grunn av sommel i Bravida, men fordi Telenor somler med å bringe ordren videre. 14. november i fjor klaget Bluecom praksisen inn for Konkurransetilsynet. De klaget også på at de ikke fikk tilgang til gjør-det-selv-pakker. De mistet kunder som følge av dette. Ventetiden er i mellomtiden redusert med to til tre uke. 18. mars fikk de adgang til gjør-det-selv-pakkene. Bluecom er ikke fornøyd, men trekker klagen. -- Klage har liten hensikt. Behandlingenstiden er for lang. Vi må bare slå fast at Telenor har konkurransefortrinn så lenge de styrer alt, og alltid vil ligge et skritt foran oss, sier jurist Jahn-Egil Kristiansen i Bluecom Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Quote: On 2002-04-22 15:11, airguard skrev:Vi må bare slå fast at Telenor har konkurransefortrinn så lenge de styrer alt, og alltid vil ligge et skritt foran oss, sier jurist Jahn-Egil Kristiansen i Bluecom hmmm...og det har dem ikke finni ut før nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå