Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

telnor med det de kan best : trenering og ufine metoder


Anbefalte innlegg

Neste år vil Telenor reduserer oppdragsmengden til Bravida med over ti prosent ifølge samme avtale. Det kan føre til ny ordresvikt på 70 millioner kroner og ytterligere bemanningsreduksjoner.

 

Hindrer installatørjobber

 

Telenor kveler Bravida på andre måter. Bravida har i dag en ventetid på to til tre dager fra en adsl-ordre kommer til installasjonen er på plass. Telenors adsl-konkurrentene må derimot vente fire til fem uker - ikke på grunn av sommel i Bravida, men fordi Telenor somler med å bringe ordren videre.

 

14. november i fjor klaget Bluecom praksisen inn for Konkurransetilsynet. De klaget også på at de ikke fikk tilgang til gjør-det-selv-pakker. De mistet kunder som følge av dette. Ventetiden er i mellomtiden redusert med to til tre uke. 18. mars fikk de adgang til gjør-det-selv-pakkene. Bluecom er ikke fornøyd, men trekker klagen.

 

-- Klage har liten hensikt. Behandlingenstiden er for lang. Vi må bare slå fast at Telenor har konkurransefortrinn så lenge de styrer alt, og alltid vil ligge et skritt foran oss, sier jurist Jahn-Egil Kristiansen i Bluecom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-22 15:11, airguard skrev:


Vi må bare slå fast at Telenor har konkurransefortrinn så lenge de styrer alt, og alltid vil ligge et skritt foran oss, sier jurist Jahn-Egil Kristiansen i Bluecom



 

hmmm...og det har dem ikke finni ut før nå? :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...