aceex Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Jeg er på tur til og kjøpe PDA med GPS, men hvilken kart system er og anbefale. Det jeg trenger er bra kart over Østfold¨s gater, skal bruke den til taxi kjøring så jeg er på leting etter bra kart med gate/vei slik at jeg finner fram. Tom tom ? Medion PDA med Nordenkart ? Zepto milo 168 med MioMap ? Garmin ? og sikkert mange andre som jeg ikke vet om . Endret 11. juli 2004 av aceex Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hadde min første tur i dag med TomTom Navigator på en Ipaq 3970.Man skal være passe idiot for å ikke finne fram.Glimrende løsning for de fleste tror jeg. Fant til og med veier i nabolaget jeg ikke visste om.Lol. Lenke til kommentar
aceex Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Hadde min første tur i dag med TomTom Navigator på en Ipaq 3970.Man skal være passe idiot for å ikke finne fram.Glimrende løsning for de fleste tror jeg.Fant til og med veier i nabolaget jeg ikke visste om.Lol. Høres bra ut Men bor du i en By eller en liten plass ?? Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Kjørte fra Kongsberg til Oslo (som jeg ikke er kjent i det hele tatt)tok noen runder der (i Oslo) og tilbake igjen.Har bare positivt å si om TomTom Avviker man fra ruten (hvis det alternativet er brukt),regner den om en annen rute i løpet av 2-3 sekunder.Knallbra. Endret 18. juli 2004 av ->NightHawk<- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Har aldri sett en taxi med PC-kart i...vil det ikke være LITT farlig å navigere rundt i byen mens du sitter og glor på et kart nede på setet istedet for å holde øynene på veien? Lenke til kommentar
Erl1d Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 har sett taxier med detta flere ganger jeg. fkere av oslotaxis biler har detta. dessueten sitter du jo ikke å stirrer på kartet mens du kjører, det holder jo å ta et brøkdels sekund på å titte ned innimellom. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Å kikke på GPS i bil blir som å se i speil og speed'ometer, det tar bare et lite sekund og er ikke farlig i det heletatt. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Selvfølgelig er det farlig å følge kartet blindt.Det er derfor man aktiverer stemmestyringen.En dame fra vestlandet forteller deg hvor du skal kjøre.Enkelt og greit.Ikke gjør det vanskeligere enn det er. Lenke til kommentar
Gunnar Nystul Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) ...Det er derfor man aktiverer stemmestyringen.En dame fra vestlandet forteller deg hvor du skal kjøre... Hei... Hvis dere ønsker en annen stemme.... ta en titt her: www.tomtom.nystul.no Litt om CheckPOInt (fotoboksvarsling) og et dedikert TomTom-forum...! Velkommen som bruker... Hilsen Gunnar.... Endret 19. juli 2004 av Gunnar Nystul Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 ...Det er derfor man aktiverer stemmestyringen.En dame fra vestlandet forteller deg hvor du skal kjøre... Hei... Hvis dere ønsker en annen stemme.... ta en titt her: www.tomtom.nystul.no Litt om CheckPOInt (fotoboksvarsling) og et dedikert TomTom-forum...! Velkommen som bruker... Hilsen Gunnar.... Lenke til kommentar
aceex Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 ...Det er derfor man aktiverer stemmestyringen.En dame fra vestlandet forteller deg hvor du skal kjøre... Hei... Hvis dere ønsker en annen stemme.... ta en titt her: www.tomtom.nystul.no Litt om CheckPOInt (fotoboksvarsling) og et dedikert TomTom-forum...! Velkommen som bruker... Hilsen Gunnar.... Dette er bra, kommer til og bruke det når jeg har fått en GPS som passer og TOMTOM kart Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Sikler veldig på TomTom Europa, men litt dumt at det bare er til håndholdtpcer. Du burde gå for det. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 ...Det er derfor man aktiverer stemmestyringen.En dame fra vestlandet forteller deg hvor du skal kjøre... Hei... Hvis dere ønsker en annen stemme.... ta en titt her: www.tomtom.nystul.no Litt om CheckPOInt (fotoboksvarsling) og et dedikert TomTom-forum...! Velkommen som bruker... Hilsen Gunnar.... Har lastet ned og testet dette og det var MYE bedre.Den vestlandsstemmen ble litt slitsom i lengden.Takker for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå