knut Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Test av Asus WL-330G Asus har nå kommet med oppfølgeren til den meget spennende WL-330. De har rettet på de to største ankerpunktene vi hadde med WL-330, nemlig mangelen av 802.11g-støtte og WPA-kryptering. Men de har også fjernet en meget nyttig funksjon. Les artikkelen her Lenke til kommentar
hce Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Synd at de fjernet bridgefunksjonaliteten... Lenke til kommentar
Naigewron Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hadde jeg hatt 54 mbps-kort i laptop'en hadde jeg gått for denne og byttet ut WL-330'en jeg har nå. Meget fornøyd med den, så jeg antar denne oppgraderte versjonen er like god. Har ingen behov for bridging/repeating uansett, jeg bruker den som aksesspunkt mot ADSL-router. Visste ikke at det var kommet firmware til WL-330 med passordbeskyttelse; tror jeg må laste den ned. Lenke til kommentar
magnuje Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Kan man koble en switch bak denne og dermed kobe til flere enheter til det rrådløse nettverket? Lenke til kommentar
knut Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Kan man koble en switch bak denne og dermed kobe til flere enheter til det rrådløse nettverket? Ja, så lenge du deaktiverer klone MAC-adressen som er i webgrensesnittet går det fint. Testet dette med 5 maskiner som var koblet på en switch med denne enheten og så trådløst mot et annet aksesspunkt hvor internettforbindelsen var. Lenke til kommentar
Petter_K Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen som har 'oppskrift' på hvordan man kan koble seg på et WEP-kryptert nettverk med denne? Lenke til kommentar
Analyzer Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Er det mulig å koble denne til xboxen og få kontakt med eksisterende nettverk?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå