px Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Wow, et byttemarked! Bra initiativ. Miljøvennlig også. Selv kan jeg tilby BXRAM, fra rundt krigens dager omtrent. Kan jeg også tigge SDRAM? Betaler frakt. Byttemarked = veldig bra ide! Kan vi ikke prøve å få til noe mer organisert? Hadde vært tøft... Har mange deler liggende her som er nesten nok til en hel pc, men ikke helt, pluss noen jeg ikke trenger... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Wow, et byttemarked! Bra initiativ. Miljøvennlig også. Selv kan jeg tilby BXRAM, fra rundt krigens dager omtrent. Kan jeg også tigge SDRAM? Betaler frakt. Byttemarked = veldig bra ide! Kan vi ikke prøve å få til noe mer organisert? Hadde vært tøft... Har mange deler liggende her som er nesten nok til en hel pc, men ikke helt, pluss noen jeg ikke trenger... Vi har da bruktmarkedet! Penger er bare et byttemiddel, noe som er kjekt å ha hvis man ikke har hardware som mottageren vil ha og som har tilsvarende verdi. Jeg har tidligere foreslått å dele inn bruktmarkedet bedre etter sted og organsiere store lokale bytte/salg/kjøp dager f.eks et par ganger i året. Noe ala "garasjesalg". Det kunne med fordel ha vært en knapp for "vis bare annonser fra fylke X" eller ".. kommune Y". Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Wow, et byttemarked! Bra initiativ. Miljøvennlig også. Selv kan jeg tilby BXRAM, fra rundt krigens dager omtrent. Kan jeg også tigge SDRAM? Betaler frakt. Byttemarked = veldig bra ide! Kan vi ikke prøve å få til noe mer organisert? Hadde vært tøft... Har mange deler liggende her som er nesten nok til en hel pc, men ikke helt, pluss noen jeg ikke trenger... Vi har da bruktmarkedet! Penger er bare et byttemiddel, noe som er kjekt å ha hvis man ikke har hardware som mottageren vil ha og som har tilsvarende verdi. Jeg har tidligere foreslått å dele inn bruktmarkedet bedre etter sted og organsiere store lokale bytte/salg/kjøp dager f.eks et par ganger i året. Noe ala "garasjesalg". Det kunne med fordel ha vært en knapp for "vis bare annonser fra fylke X" eller ".. kommune Y". Støttes! Lenke til kommentar
Murty Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ram er fikset, nå mangler bare prosessor og skjermkort.Kunne også trengt et hovedkort, det som jeg sitter med nå er ganske lumpent. Har noen noe gammelt til overs? har litt av hvert jeg... Det meste du trenger vil jeg tro... men hvor bor du.? gidder ikke sende noe.. jeg bor i sandefjord.. Jeg bor i Stavanger.. Hvis det er penger du tenker på, angående sending, så kan jeg sende beløpet det koster i frimerker til deg først, som du slenger på pakken og sender til meg. hmm.. oki.. skal prøve å lage en oversikt over hva jeg har.. så kan du se om noe er interessant.. Er bilde av delene i workloggen min som du finner link til i signaturen min. Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg har 512mb sdram liggende, jeg kan sikkert sende dem avgårde Bedre at dem blir brukt istedenfor at de ligger her og støver ned Vet du hva du kan selge det for? 2x256 eller en 512 brikke?? en 512 brikke kan du få 600-900 spenn for på QXL Hysjda Er ikke sikkert han får nå da.. hehe Da vil heller jeg ha! Den godbitn ska æ sikre mæ Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg har et gammelt Epox-hovedkort for Socket-7, er det noen som vet hvaslags strømforsyning det er til dette kortet, og hvor jeg kan skaffe det? Er interressert i å bygge noe tøft av tre, og om ikke dremel'en glipper og kutter HK'et i to kan jeg sikkert sette den dedikert til folding@home... Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Dette har jeg i Oslo Om noen har en 256MB SD-RAM brikke liggende og vil donere/bytte så har jeg en 550MHz tallknuser til disposisjon for hw-teamet Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ram er fikset, nå mangler bare prosessor og skjermkort.Kunne også trengt et hovedkort, det som jeg sitter med nå er ganske lumpent. Har noen noe gammelt til overs? har litt av hvert jeg... Det meste du trenger vil jeg tro... men hvor bor du.? gidder ikke sende noe.. jeg bor i sandefjord.. Jeg bor i Stavanger.. Hvis det er penger du tenker på, angående sending, så kan jeg sende beløpet det koster i frimerker til deg først, som du slenger på pakken og sender til meg. stavanger sier du ? da kan jeg bare komme å dumpe litt gammelt hw hos deg altså ? kan komme til meg og dumpe det meste av gammelt stuff så lenge det er elektronisk og funker sånn passe bor og i stavanger har et gansk nytt hovedkort uten psi porter som kan byttes i noe tilsvarende har og en ADM duron 1400 som jeg kan bytte i noe ram som passer i min data Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg har nettopp fått meg en Pentium 2 350mhz, som jeg skal bruke som server. Pluss at dama skal sitte litt på den. Trenger i den forbindelse ram, harddisk, og skjermkort. Trenger ikke være gratis, kan betale en liten sum om ønskelig. Send en PM hvis du har noe liggende da vettu! Lenke til kommentar
petterg Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Har en Cannon LBP 8III laserprinter med to arkmatere å gi bort hvis noen har bruk for den. (Den må renses for støv før den kan brukes.) Lenke til kommentar
JudgeHawk Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Dersom noen har et gammelt slot1 hovedkort som kan ta en p3 ~450 som de ikke trenger, så har jeg en gammel maskin som jeg kunne få satt i stand ligger mye rart i haugen min av deler. ..... :!: Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg prøver å få satt opp en Folding@home maskin nr. 2, men møtte akkurat den finansielle muren. Er det noen som har en ddr-rambrikke å gi bort? Du støtter en god sak. Maskina skal kun stå på et rom og suse for seg selv og bekjempe kreft. PM meg hvis du kan hjelpe meg EDIT: Sjekka hovedkortet mitt. Jeg kan bruke SDRAM også... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Bruk bruktmarkedet til salg og bytting av deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg