lperik Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Bare lurer på om noen vet hva denne feilmld betyr, og hva jeg kan gjøre for å fikse problemet. Får denne feilmld hver gang jeg spiller cs. Av og til resetter maskinen seg av seg selv. Har det noen sammenheng? -Lars Petter Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Se her Du kunne jo søkt forumet ? Mvh Paul Lenke til kommentar
lperik Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Men var vel egentlig ikke noe svar på hva det var eller hvordan man fikset det i den linken. Forøvrig en ganske gammel maskin med PC2100 minne, kan jo hende at minnet rett og slett er halvveis ødelagt. Ikke vet jeg.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Gi minnet litt mere volt og slakkere timings vil sikkert hjelpe . Hadde samme problem på guttungens maskin (KT333) ... Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Kan være en feil i CS, tror faktisk at jeg også bare fekk denne feilmeldingen i CS og en annen sier det samme i den tråden jeg ga link til. Men problemet mitt forsvant når jeg klokket ned maskinen. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Last ned et program som heter MEM Test og kjør det. Den vil da sjekke om det er noe skade på RAM brikkene dine... Vist du tror det er de som "streiker". Sett programmet på en kveld, gå å legg deg og stå opp neste dag og se om det var noen feil. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 finner ingenting på memtest86. Tror det er CS som har skylden. Hvis _tHokA_ hadde lest noe av det som sto i den linken så skrev både jeg og en annen at memtest ikke finner noe. Tviler sterkt på at trådstarter finner noen feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå