jiggsaw Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 heisveis!!! Noen som har denne maskinen og kan si noe om den??? Lenke til kommentar
tebjune Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg har en slik maskin. Og det er bra maskin syntes jeg (får bedre, men da koster de også mer). Det er ikke noe spillmaskin, men det er det ikke mange bærbare som er. Veldig rolig maskin (lite viftestøy) Bruker den stortsett til surfing og litt spilling (ikke de største spillene). Bruker også lite strøm siden det er en Intel Pentium M prossessor som sitter i maskinen. Kjøp 256 mb ram i tillegg. Lenke til kommentar
jiggsaw Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 takk for svar! oppfatter du maskinen som tung og klumpete og er det firewire på den ? vet du hvor mye den veier?? håper noen kan svare på dette! Lenke til kommentar
tebjune Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Opplever ikke maskinen som tung og klumpete, men jeg reiser ikke rundt med den. Den veier i underkant av 3 kg. Det er ikke firewire på den. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122019&view=detailed Klikk inn på den adressen, så får du endel spesifikasjoner på maskinen. Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 denne maskinen er like stor som en lifebook E7110 og E4010, er basert på samme chassis. meget god skjerm, og er solid bygget. + at den har 3 års garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå