Ronnyjo Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Skal overføre cd samlingen min til mp3. er derfor på utkikk etter et program som : - helst er gratis ved bruk - Kan rippe i 192 kbps - Henter info fra nettet om cdèn slik at jeg ikke behøver å skrive navnet på sangene selv. Noen som har forslag eller linker Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 ja, alle. Jeg bruker DbPowerAmp Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Må jo bare bli EAC, og guide finner du her Helt klart det beste! Endret 13. juli 2004 av Wipeout Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Har alltid brukt CDex trenger ikke mer så. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Trodde Windows Media Player funket fett jeg... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Det programmet som er best, i følge en del kresne musikk-nerder, er EAC. Du trenger dog å laste ned LAME, OGG etc for å kunne (de)koprimere musikk. Kanskje ikke så "nybegynner-brukervennlig", men programmet fungerer glitrende for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå