nok6600 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 hvis det går evn hvordan dette er krise takker på forhånd for raske svar Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 såklart, bare begge har bluetooth eller ir Lenke til kommentar
nok6600 Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 det er det jeg bor i oslo og han i drammen Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hvis det er mindre enn 10 meter mellom Oslo og Drammen så går det. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hvis det er mindre enn 10 meter mellom Oslo og Drammen så går det. Noe det ikke er Så sats på toget eller bare dropp det, hehe.. Lenke til kommentar
nok6600 Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 går det ikke an å sende de jeg har på pc en til han via et eller annet Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 går det ikke an å sende de jeg har på pc en til han via et eller annet Mp3'er på PC'en? MSN Lenke til kommentar
nok6600 Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 jeg mener direkte til mobilen hans Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 nei det går ikke... MMS tar kun opptill 100KB, og en mp3 tar mere enn det. du kan evt. sende sangen til han til han sin PC så kan han overføre fra PC`n sin til mobilen, men da kan han bare laste ned sangen fra nettet, og slippe alt styret.. ELLER, bare møt hverandre i Lier elns og gjør det via BT eller IrDA. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 jeg mener direkte til mobilen hans ok, har ikke prøvd men det kunne jo hende at det hadde virker hvis han hadde hatt MSN på mobilen men det har jeg ikke prøvd så det vet jeg ikke. tviler på at det går med mms, med mindre det er en _veldig_ kort sang da.. Off Topic: Hvorfor er det så viktig? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hvor viktig kan en MP3-fil være? Bare lurer Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det enkleste for han fyren er å laste ned sangen sjøl. Hvor vanskelig kan det være? Men, hvis han ikke har pc og internett, da er det vanskelig. Lenke til kommentar
nok6600 Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 han har akkurrat kommet fra pakistan og kjøpt seg en ny mob han har ikke fått pc ennå . grunnen til at det var så viktig var at han reiste til onkelen sin utenfor milano i natt å han kunne tenke seg å høre på et par sanger fra flyplassen og bort til onkelen sin som tar nærmere en time Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 han har akkurrat kommet fra pakistan og kjøpt seg en ny mob han har ikke fått pc ennå . grunnen til at det var så viktig var at han reiste til onkelen sin utenfor milano i natt å han kunne tenke seg å høre på et par sanger fra flyplassen og bort til onkelen sin som tar nærmere en time For det første, 6600 er elendig til mp3-spilling. For det andre: Enkleste er jo bare at han sender seg sitt minnekort i posten til deg. Du putter det inn i din mobil / din minnekortleser og fører over filene og sender det tilbake. Ekstremt tungvindt er det uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå