oizann Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Er det slik at om man har sdsl kan man bruke fullt inn og ut uten at de påvirker hverandre ? Lenke til kommentar
blinkage Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 akuratt når jeg skal svare går forumet i frø nuh tilbake til sakens kjerne. det er sannelig slik ut... Lenke til kommentar
oizann Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Da må det være noe feil her hos med eller noe da.Har akkurat mottatt Sdsl 1.5mbit fra Catch.så til saken,når jeg uploader til noen,så ligger den på ca 170K\s men så fort jeg laster ned noe så synker den drastisk 60 -70 osv.. Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Catch kjører en egen SDSL emulering via ethernet, noe som gjør at deres løsning låser deg til deres modem og at du har delt up/down kanal. Det er litt viktig å huske at de kjører en gen proprietær løsning som da ikke er SHDSL eller SDSL men en emulering (etterligning). Lenke til kommentar
oizann Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 så det er ingenting og få gjort med dette ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Nei, du kan ikke det. Grunnen er den samme som for ADSL, når du makser uploaden, blir pakkene som bekrefter downloaden stående i kø. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 En ting til,før hadde jeg dynamisk ip osv,så da ordnet routeren det selv,men nå er det statisk,og i router konfigurasjonen har det dukket opp noe som heter MTU den er satt til 1500.er dette riktig?En som sa jeg burde sette den til 1492. Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 så lenge du ikke makser båndbredden en vei, er det ikke problem å då bra fart begge veier.....jeg har selv hatt 220 kB/s ut og tilsvarende inn flere ganger men topper du båndbredden en vei, vil en pga returpakkene ikke kunne få maks andre veien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå