Ferchie Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg skal kjøpe nytt A64 hovedkort. Lurer på hvilket kort jeg skal kjøpe. Til en rimelig pris, men god ytelse! Det skal være nforce3 250gb. Noen tips/tester? Er litt fan av Asus og lurer på om Asus K8N-E DELUXE er no tess? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Får ikke noe billigere enn MSI K8N Neo Platinum ... dette skal jo være et kjempekort... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 pris har egentlg ikke noe å si, men helst ikke over 1500kr! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 pris har egentlg ikke noe å si, men helst ikke over 1500kr! Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Velg ASUS eller Epox så er du på den sikkre siden! MSI er sært! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Er enig i siggen din, falcon ... men det utsagnet der ser jeg gjerne at du underbygger nærmere! Lest tester av MSI kortet? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Har selv MSI K8N Neo platinum. Er kjempefornøyd med det hvertfall God erfaring med Gigabyte K8NS også. Klokket lett opp en 3000+ til 2.4 med det. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg skal kjøpe nytt A64 hovedkort. Lurer på hvilket kort jeg skal kjøpe. Til en rimelig pris, men god ytelse! Det skal være nforce3 250gb. Noen tips/tester? Er litt fan av Asus og lurer på om Asus K8N-E DELUXE er no tess? Jeg regner med at du mener et Socket 754 kort? Epox sitt nye 754 kort har jo kommet godt ut. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Er enig i siggen din, falcon ... men det utsagnet der ser jeg gjerne at du underbygger nærmere! Lest tester av MSI kortet? Har bare så dårlige erfaringer med MSI at jeg skyr "MSI" som pesten! Har også et par venner som også har dårlige erfaringer med MSI...Det er bare så sært og kresent at det er til å spy av! Mulig at det har blitt bedre, men jeg er fotsatt litt skeptisk til MSI. Tiscali er værre en pesten(MSI) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå