likferd Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Men når du laster ned spill er det støre sjanse for å få virus...Eller? Ja, helt klart. Det er utrolig mye virus på kazaa og andre fildelingsnettverk. At kazaa er ubrukelig og virusbefengt er jeg enig i, men at alle andre p2p nettverk lider samme skjebnen er ikke sant. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 At kazaa er ubrukelig og virusbefengt er jeg enig i, men at alle andre p2p nettverk lider samme skjebnen er ikke sant. Tja, kommer sikkert litt an på f.eks hvilken DC-huber o.l man er på. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg har aldri fått virus ved å bruke nedlastede f.eks iso-filer (selv om jeg ikke har for vane å hente ned bøttevis med programvare jeg selv ikke har rett til å bruke). Virus finner man som regel i små råtne exe-filer mekket av VB-scriptkiddies og i de fleste tilfellene oser det *fare* lang vei Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har nettop kjøpt Rainbow Six 3: Raven shield Mitt andre Dataspill på en måned Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg har aldri fått virus ved å bruke nedlastede f.eks iso-filer (selv om jeg ikke har for vane å hente ned bøttevis med programvare jeg selv ikke har rett til å bruke). Virus finner man som regel i små råtne exe-filer mekket av VB-scriptkiddies og i de fleste tilfellene oser det *fare* lang vei Jeg kjøper spillene jeg bruker, men har fjernet virus fra maskiner til kompiser som har prøvd å laste ned "DUKE NUKEM FOREVER FULL VERSION NOT FAKE.exe" o.l mange ganger. Skal være enig i at det oser fare lang vei av slike filer Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hehe, det er jo litt morsomt at folk ikkje skjønner Britney spears - etterellerannet.mp3.exe er virus liksom.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 De fleste oppadgående personer laster ikke ned DUKE NUKE FOREVER FULL FINAL VERSION NOT FAKE.exe! Hørt om dev-, FLT-, ims-, O.L? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 De fleste oppadgående personer laster ikke ned DUKE NUKE FOREVER FULL FINAL VERSION NOT FAKE.exe! Hørt om dev-, FLT-, ims-, O.L? Er ganske sikker på at de fleste ikke har hørt om det. Det er jo en grunn til at disse filene sprer seg. Jeg ser jo med en gang at det bare er en tull-fil, men det er utrolig mange som laster de ned. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Hvis man klarer å laste ned kaaza så burde man være oppegående nok til å vite forskjell på mp3-filer og exe-filer osv Da skal man være ganske braindead om man laster ned .mp3.exe Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hehe, du er passe naiv hvis du laster ned et fullversjons-spill på 2,6 mb...Det finnes jo repack da, CMR 4 har vist nok blitt pakka ned til 260mb... Lenke til kommentar
redflame Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 grunnen til at det er så mye virus på kazza og ikke feks dc++ er jo folka som bruker tjenestene er jo ganske forskjellige da , det er jo ikke til å legge "under en stol" at mange som bruker kazza er ikke helt oppegående når det gjelde hva dem skal laste ned osv. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Redflame har et poeng. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 grunnen til at det er så mye virus på kazza og ikke feks dc++ er jo folka som bruker tjenestene er jo ganske forskjellige da , det er jo ikke til å legge "under en stol" at mange som bruker kazza er ikke helt oppegående når det gjelde hva dem skal laste ned osv. Ja, har et poeng der. Kanskje kazaa er FOR enkelt? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 grunnen til at det er så mye virus på kazza og ikke feks dc++ er jo folka som bruker tjenestene er jo ganske forskjellige da , det er jo ikke til å legge "under en stol" at mange som bruker kazza er ikke helt oppegående når det gjelde hva dem skal laste ned osv. Ja, har et poeng der. Kanskje kazaa er FOR enkelt? kazaa er anarki. Deler du dritt i de store dc hubbene, blir du bannet. på kazaa kan du dele hva du vil, uten at noen kan stoppe deg. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Gullkorn fra..eh..likferd. DC er mye strengere, og det er høyere kvalitet på downloadsa. Personlig har jeg brukt Kazaa i 2 minutter, før jeg lo av dritets udugelighet og sletta det... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kunne ønske de fant en måte å stoppe det kazaa nettverket på.. Tror verden hadde vært spart for utallige virus-angrep og lignende da. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kazaa og CAPS-LOCK er roten til alt ond Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kazaa og CAPS-LOCK er roten til alt ond hehe Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Gullkorn fra..eh..likferd. DC er mye strengere, og det er høyere kvalitet på downloadsa. Personlig har jeg brukt Kazaa i 2 minutter, før jeg lo av dritets udugelighet og sletta det... Vel, jeg brukte kazza for 3 år siden. Da var det BRA. Men det har blitt mye verre. Nå bruker jeg kun DC++. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har aldri sett det. Men torrent funker bare til store og kjente spill og filmer. Ellers blir farta meget elendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå