natolars Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hei! Jeg har nettopp kjøpt en Siemens M65 og er veldig fornøyd så langt. Det jeg lurer på er hvordan man kan legge inn "forsinkelse" av viderekoblingen til mobilsvar? Min tlf viderekobler seg etter bare 15 sek. På Nokia kunne man, iallefall før, forsinke viderekoblingen. Noen som har en løsning? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Murten Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hei. Jeg har en Siemens 35i som jeg forlengte ringe tiden med. Jeg ringte Telenor og fik en slags kode jeg ringte inn, så kunne ringetiden forlenges med X antall sekunder jeg ville ha etter koden jeg ringte inn. Det fungerte bra men det er lenge siden så jeg husker ikke helt nøyaktig hvordan. Tror det var hos Telenor mobil suport jeg fikk svar på dette. Håper dette kan være til hjelp. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Gå inn i innstillinger > Anropsinnstillinger > Viderekobling > Hvis ikke svar > Angi (nummer) > Ok > . her kan du velge mellom 5 og 30 sekunder med 5 sekunders intervall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå