edur Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Hei! Fikk endelig min K700i i går, men får hverken mms eller gprs til å fungere.. Jeg har Chess kontant. Har prøvd instillingene som er på chess sine sider, både manuell og automatisk, og instillingene fra sonyericsson.com. Men når jeg prøver å koble meg opp på wap får jeg bare feilmld: "Tilkoblingen er brutt." Noen som kan hjelpe meg? Mvh Edur Endret 11. juli 2004 av edur Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Ey. Samme med meg, har K700 og Chess. Det jeg gjorde var å få tilsendt MMS/GPRS-infoen fra SonyEricsson.com .. Og alt har fungert greit siden da. Hvis ikke så KAN det være en mulighet å klage til Chess, noe jeg gjorde for et par mnd sida. Det var visst noe feil på deres side - for etter litt mailing frem og tilbake ble problemet fiksa til slutt. Lenke til kommentar
MasterDirk Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Har Chess move, og dette funker for meg: Kommunikasjon: Internett profil TnM GPRS Koble til med: TnM GPRS Internett-modus: Http Bruk proxy: Ja IP-adresse: 010.010.010.010 Portnummer: 8080 Brukernavn: k700 Passord: k700 Dataflyt TnM GPRS (definert over) I meldingsvinduet: E-post -> koble til med Telenor Mobil Koble til med: Telenor Mobil Internett-modus: WAP IP-adresse: 001.001.001.001 Sikkerhet: av Brukernavn: <tomt> Passord: <tomt> Inntstillinger -> MMS melding -> Meldingsserver http://mmsc/ Inntstillinger -> MMS melding -> Internett-profil TnM/MMS/GPRS Koble til med: TnM/MMS/GPRS Internett-modus: WAP IP-adresse: 010.010.010.011 Sikkerhet: av Brukernavn: Std Passord: Std Endret 11. juli 2004 av MasterDirk Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg har nøyaktig samme problem, men jeg har netcom young talk... Sinnsykt irriterende... Noen som har en løsning til meg? En annen ting, har noen opplevd at alle kontaktene i adresseboken står oppført med samme nr? Det har jeg! Kjedlig... Lenke til kommentar
situz Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 jeg har også k700i med netcom young talk å har det samme problemet... men åssen fikk du sonyericsson.com til å sende deg mms/gprs infoen, djorgen? er det noen som har netcom young talk som har løst problemet? i så fall hvordan? er det forresten noen som vet hvordan man får til e-post på k700i? har surra litt med det, men ikke klart det... Peace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå