wisjon Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 jeg har et problem, får mountet datacd'er, men jeg får ikke avspillt eller rippet audio cd'er ( i grip) jeg bruker Slackware 10.0 og har et Intel 440BX/ZX/DX - 82443BX/ZX/DX hovedkort samt, enJustlink cd/rw brenner. (i grip får jeg "Error: Unable to initalize [/dev/cdrom]") Byttet til kernel 2.6.7 igår, men audio cd'er virker fortsatt ikke... Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 jeg har et problem, får mountet datacd'er, men jeg får ikke avspillt eller rippet audio cd'er ( i grip) jeg bruker Slackware 10.0 og har et Intel 440BX/ZX/DX - 82443BX/ZX/DX hovedkort samt, enJustlink cd/rw brenner.(i grip får jeg "Error: Unable to initalize [/dev/cdrom]") Byttet til kernel 2.6.7 igår, men audio cd'er virker fortsatt ikke... Få grip til å bruke et annet enhetsnavn, f.eks /dev/hdc. /dev/cdrom har tradisjonelt sett vært en symlink til den "første" cdrom-spilleren, men har blitt "glemt" i devfs Lenke til kommentar
wisjon Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 jeg har et problem, får mountet datacd'er, men jeg får ikke avspillt eller rippet audio cd'er ( i grip) jeg bruker Slackware 10.0 og har et Intel 440BX/ZX/DX - 82443BX/ZX/DX hovedkort samt, enJustlink cd/rw brenner.(i grip får jeg "Error: Unable to initalize [/dev/cdrom]") Byttet til kernel 2.6.7 igår, men audio cd'er virker fortsatt ikke... Få grip til å bruke et annet enhetsnavn, f.eks /dev/hdc. /dev/cdrom har tradisjonelt sett vært en symlink til den "første" cdrom-spilleren, men har blitt "glemt" i devfs prøvde med grip --device=/dev/hdc men ingen hjelp .. svar fra systemet: unable to initialize /dev/hdc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå