Goodall Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hei Er det mulig å få winamp til å begynne neste sang litt før den sangen som spiller slutter? At sangene overlapper hverandre liksom? takker for svar Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Dette heter crossfade plugin Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Denne funksjonen får du fram ved å ta fram equalizeren, og der til venstre er d to piler (høyre + venstre) og et tall fra 0 - 9 tror jeg, ta å velg ca 6 og prøv Jeg har ikke winamp5 her nå... (er på jobb..) derfor er d litt vanskelig å forklare.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 har ikke Winamp 5 jeg heller, men den funskjonen skal ligge inn som standard i Winamp 5. det gjorde den iallefall hos meg. det var derfor jeg bytta den ut også. den er iallefall standard i winamp 2.80 fullversjon eller noe sånt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Denne funksjonen får du fram ved å ta fram equalizeren, og der til venstre er d to piler (høyre + venstre) og et tall fra 0 - 9 tror jeg, ta å velg ca 6 og prøv Jeg har ikke winamp5 her nå... (er på jobb..) derfor er d litt vanskelig å forklare.. funket bra Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Denne funksjonen får du fram ved å ta fram equalizeren, og der til venstre er d to piler (høyre + venstre) og et tall fra 0 - 9 tror jeg, ta å velg ca 6 og prøv Jeg har ikke winamp5 her nå... (er på jobb..) derfor er d litt vanskelig å forklare.. funket bra funket veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå