Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

IP24 - Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir jo faktisk billigere å velge ip24 enn telio, så kansje jeg skal vurdere å bytte. Ringer så godt som aldri til utlandet, så er mobil og fasttlf her hjemme som teller for min del.

I tillegg leverer de adapter med qos og en kan få softphone fra starten av, noe som telio har lovet i over 6 mnd nå, men som stadig blir utsatt.

3 kr ekstra pr nr er jo helt suverent.

Lenke til kommentar

Sjekket med IP24, og ja, vi får et fungerende ekstranummer (eller fler) til KUN kr 3 pr stk pr mnd :thumbup:

Han som svarte på mailen sa også at det kanskje var mulig å overføre 2 analoge nummer fra UPC (jeg får endelig svar i morgen). Dette er ikke mulig hos Telio, og det er grunnen til at jeg ikke bruker dem. Jeg har 2 gullnummer hos UPC, og dem vil jeg ikke miste.

Synd at det ikke står så mye på sidene deres om hvordan de driver. Er serveren de bruker i norge eller USA? Hvor mange er det ansatt (har mye å si i forbindelse med support)?

Litt skummelt kanskje å bruke et så nytt selskap som dette (registrert 08.06.04), men det kan jo hende at de har litt mer kunnskap enn Telio.

Hmm, de er ikke registrert i Merverdiavgiftsmanntallet eller Arbeidsgiver-/arbeidstakerregisteret :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg bestillte allikevel, men jeg venter med å overføre nummer fra UPC.

Jeg bestilte Zero abbonementet (0,- i mnd avgift), 2 tlf nummer og adapter (med QoS) med 2 tlf/fax utganger. Totalt kommer etableringen på kr 990,-

Her er adapteren: http://www.micronet.com.tw/Products/voip/SP5002.asp

Bra at vi kan velge tlf nummer selv. Her er det mange bra, men antar at de beste forsvinner fort.

Lenke til kommentar
Tar UPC/NGT/Telenor og andre noe hensyn til TOS EF merking (QoS)

av ip pakkene da .

Vet at telenor hvertfall kun prioriterer trafikk på bedrifts xDSL ,

ikke privat .

...

Hvis dette er riktig, stemmer jo ikke det som står på sidene til IP24. Men har QoS så mye å si da? Da har jo ingen av de andre av IP leverandørene det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...