Inocybe Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Ser at IP24 har åpnet og leverer en MEGET rimelig tjeneste. Har dere noen erfaringer med dem? Stemmer det virkelig at det bare koster 3 kr pr mnd for ekstra nummer? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Blir jo faktisk billigere å velge ip24 enn telio, så kansje jeg skal vurdere å bytte. Ringer så godt som aldri til utlandet, så er mobil og fasttlf her hjemme som teller for min del. I tillegg leverer de adapter med qos og en kan få softphone fra starten av, noe som telio har lovet i over 6 mnd nå, men som stadig blir utsatt. 3 kr ekstra pr nr er jo helt suverent. Lenke til kommentar
Inocybe Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Sjekket med IP24, og ja, vi får et fungerende ekstranummer (eller fler) til KUN kr 3 pr stk pr mnd Han som svarte på mailen sa også at det kanskje var mulig å overføre 2 analoge nummer fra UPC (jeg får endelig svar i morgen). Dette er ikke mulig hos Telio, og det er grunnen til at jeg ikke bruker dem. Jeg har 2 gullnummer hos UPC, og dem vil jeg ikke miste. Synd at det ikke står så mye på sidene deres om hvordan de driver. Er serveren de bruker i norge eller USA? Hvor mange er det ansatt (har mye å si i forbindelse med support)? Litt skummelt kanskje å bruke et så nytt selskap som dette (registrert 08.06.04), men det kan jo hende at de har litt mer kunnskap enn Telio. Hmm, de er ikke registrert i Merverdiavgiftsmanntallet eller Arbeidsgiver-/arbeidstakerregisteret Lenke til kommentar
Inocybe Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg bestillte allikevel, men jeg venter med å overføre nummer fra UPC. Jeg bestilte Zero abbonementet (0,- i mnd avgift), 2 tlf nummer og adapter (med QoS) med 2 tlf/fax utganger. Totalt kommer etableringen på kr 990,- Her er adapteren: http://www.micronet.com.tw/Products/voip/SP5002.asp Bra at vi kan velge tlf nummer selv. Her er det mange bra, men antar at de beste forsvinner fort. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Tar UPC/NGT/Telenor og andre noe hensyn til TOS EF merking (QoS) av ip pakkene da . Vet at telenor hvertfall kun prioriterer trafikk på bedrifts xDSL , ikke privat . ... Lenke til kommentar
Inocybe Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Tar UPC/NGT/Telenor og andre noe hensyn til TOS EF merking (QoS)av ip pakkene da . Vet at telenor hvertfall kun prioriterer trafikk på bedrifts xDSL , ikke privat . ... Hvis dette er riktig, stemmer jo ikke det som står på sidene til IP24. Men har QoS så mye å si da? Da har jo ingen av de andre av IP leverandørene det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå