Gå til innhold

Gta III Fucket?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg fikk meg GTA III i dag og var lykkelig og fornøyd og trodde alt ville fungere. Alt gikk fint til jeg gikk inn på spillet. Spillet virket, men den svarte teksten på meny valgene var borte. Når jeg gikk inn på selve spillet (Kunne litt fra før) Fant jeg ut at hele grafikkken var fucka opp. Hva kan jeg gjøre for og fikse dette problemet?? Takker for hjelp, trist meg for ikke spille GTA III :D

pcgutten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper at han har en warez versjon?

Og isåfall burde du ikke poste sånne spørsmål. Hvis du har den originale er det jo bare å reinnstallere spillet ettersom filene ligger på cd-en eller hva? :yes:

Hvis du har den originale må jeg bare få beklage min dårlige anntakelse :ermm:

Er bare så lei av all denne piratkopieringen som ødelegger hele spill markedet. Snart stopper man å produsere spill i det hele tatt, og da hjelper det lite med kazaa eller andre nedlastningssteder.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Tipper at han har en warez versjon?

Og isåfall burde du ikke poste sånne spørsmål. Hvis du har den originale er det jo bare å reinnstallere spillet ettersom filene ligger på cd-en eller hva? :yes:

Hvis du har den originale må jeg bare få beklage min dårlige anntakelse :ermm:

Er bare så lei av all denne piratkopieringen som ødelegger hele spill markedet. Snart stopper man å produsere spill i det hele tatt, og da hjelper det lite med kazaa eller andre nedlastningssteder.

Hadde det ikke vært for piratkopiering tviler jeg på at spille industrien hadde vært det den er i dag.

Om du lurer på hvorfor så gå på "Vis alle innlegg" og let frem svarene mine i Pirat kopi diskusjons tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...