pcgutten Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hei! Jeg fikk meg GTA III i dag og var lykkelig og fornøyd og trodde alt ville fungere. Alt gikk fint til jeg gikk inn på spillet. Spillet virket, men den svarte teksten på meny valgene var borte. Når jeg gikk inn på selve spillet (Kunne litt fra før) Fant jeg ut at hele grafikkken var fucka opp. Hva kan jeg gjøre for og fikse dette problemet?? Takker for hjelp, trist meg for ikke spille GTA III pcgutten Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Instaler spillet på nytt å vis det ikke fungerer da så skaff deg nye plater Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Kan ikke få nye plater... Men jeg skal prøve og legge det inn på ny kom gjerne med andre forslag! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Grafikkortet.... Det var mitt problem husker jeg, en gang i tida. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg fant ut hva det var! Det mangler filer i "Models" mappa. Hvordan kan jeg få tak i den?? Bare kom med forslag!! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Instaler spillet på nytt å vis det ikke fungerer da så skaff deg nye plater Prøv det du Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Tipper at han har en warez versjon? Og isåfall burde du ikke poste sånne spørsmål. Hvis du har den originale er det jo bare å reinnstallere spillet ettersom filene ligger på cd-en eller hva? Hvis du har den originale må jeg bare få beklage min dårlige anntakelse Er bare så lei av all denne piratkopieringen som ødelegger hele spill markedet. Snart stopper man å produsere spill i det hele tatt, og da hjelper det lite med kazaa eller andre nedlastningssteder. Endret 11. juli 2004 av Orresnei Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Installere 1.1 patchen som fikser masse bugs? Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 det finnes en fix til dette, søk litt på google så finner du Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 har litt mistanker om warez her jeg og....mangler filer og "kan ikke få nye plater".... ...men men, hvis vi går utifra at han har en helt lovlig versjon( har du sikkert) så hadde det vært fint med litt info om pc'n din og sånn. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Installere 1.1 patchen som fikser masse bugs? 1.1 patcher bare gta3.exe den legger ikke inn de filene har mangler. En patch kan ikke være på over 300 MiB. Hiv inn spillet på nytt du, "Gutten" min. (Litt tvilsom den der ) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) det finnes en fix til dette, søk litt på google så finner du Nei, han mangler filer i models mappa: Det er 100% sikkert at han har ufullstendig warez-vers. Endret 11. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 hvor kan jeg laste ned patchen?? 1.1? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 hvor kan jeg laste ned patchen?? 1.1? Det hjelper ikke! Du mangler viktige .txd-filer. Bare stikk i butikken å KJØP SPILLET! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Tipper at han har en warez versjon? Og isåfall burde du ikke poste sånne spørsmål. Hvis du har den originale er det jo bare å reinnstallere spillet ettersom filene ligger på cd-en eller hva? Hvis du har den originale må jeg bare få beklage min dårlige anntakelse Er bare så lei av all denne piratkopieringen som ødelegger hele spill markedet. Snart stopper man å produsere spill i det hele tatt, og da hjelper det lite med kazaa eller andre nedlastningssteder. Hadde det ikke vært for piratkopiering tviler jeg på at spille industrien hadde vært det den er i dag. Om du lurer på hvorfor så gå på "Vis alle innlegg" og let frem svarene mine i Pirat kopi diskusjons tråden. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 hvilke filer mangler du da? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 http://img78.photobucket.com/albums/v302/L...delsGCS0001.png Hvor fant du den skin'en til XP? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 denne posten burde stenges...de som vil diskutere piratkopiering kan gå til pirat-diskusjonen som alerede er godt i gang...kjøp spillet, det er verdt penga.. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Hvor kan jeg laste ned 1,0 patchen? Kan noen finne linken? Ville vært kjekt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå