Gå til innhold

v600, s65 og k700i..hva burde jeg velge

Anbefalte innlegg

beklager hvis jeg starter et unødvendig topic men jeg bare lurer på hvem av disse telefonene burde jeg velge....

digger designet til v600....elsker spillene videoene og underholdningen til k700i

og vil ha kameraet og kortet til s65 men dette er jo ikke mulig så jeg lurer på hvem av de jeg burde velge....forresten...har s65 og k700i mulig et for å skjuifte deksel hvis sjermen blir ripete?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
--

Av disse ville jeg valgt S65.

S65 er eneste med minnekortmulighet, og har suverent kamera i forhold til de to andre. Som du nevner.. Underholdningsmuligheter har S65 også, den støtter fullt ut 3D-java, i likhet med K700i.

K700i sliter med barneproblemer siden den er den første E100-telefonen fra SE. Det virker også som den lider av dårlig byggekvalitet. Det å måtte bruke dopapir i bakdekselet er typisk for gamle mobiler som 6210. Skulle ikke være nødvendig i mobiler laget i 2004.

V600 kan jeg ikke si altfor mye om, men synes den (i likhet med K700i) gir relativt lite for pengene.

Oppsummert synes jeg S65 er best. Dyr er den heller ikke.

Lenke til kommentar
ja men da høres det ut som om det blir s65 men kan man overføre video og sånt til den også a slik som på k700i??

og... når kommer den?

S65 kommer i slutten av juli eller i august.

Ja, man kan overføre video :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...