Arntfinn Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 må powerstrip være på for at kortet skal være overklokket? hver gang jeg starter powerstrip kommer det en liten 'dott' på skjemen et sted (som kommer hvis man har klokka for mye) Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Quote: On 2001-11-04 19:17, Arntfinn skrev:må powerstrip være på for at kortet skal være overklokket? hver gang jeg starter powerstrip kommer det en liten 'dott' på skjemen et sted (som kommer hvis man har klokka for mye) JA, powerstrip må være på for at kortet sakl være overklokket. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Er Powerstrip noe særlig bra til å overklokke skjermkort? Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 4. november 2001 Forfatter Del Skrevet 4. november 2001 Quote: On 2001-11-04 19:18, pkalle skrev:JA, powerstrip må være på for at kortet sakl være overklokket. Hva? så ekstremt teit! det går jo ikke å få av 'show tips at startup' og så må man vente i 5 sec for å få det vekk! 5 sec er kanskje ikke all verden, men jeg syns det er 5 sec for mye :smile: Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Du må "registrere" det. Men ellers er det bra, bortsett fra at skjermen blinker en gang ved oppstart... Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 NvMax er best til Nvidiakort Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Næhæhhe... Stikk innom http://www.astalavista.com og finn tak i seriekoder eller lignende til powerstrip og du blir kvitt f**nskapet ser du Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 4. november 2001 Forfatter Del Skrevet 4. november 2001 takk takk. oppdaterte til den nyeste versjonen og lasta ned en reg fil, og vipps! ingen tips ved oppstart! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå