vivastar Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 På Epox sine hovedkort er det sånn LED display på selve hovedkorte for hvis noe er galt kommer det opp et nummer på displayet og det jeg lurer på er om noen som vet hva det betyr , fordi det står ikke i manualen til Hovedkorte mitt..... Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Hvilket HK har du? Epox! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Epox er en HK-produsent, ikke et hovedkort. Så, hvilken modell har du? Epox produserer mange forskjellige modeller. Lenke til kommentar
piit Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Modell-navnet står som regel på selve hovedkortet. Så ta en titt der. Dessuten bør du kanskje vurdere å endre topic Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Epox er en HK-produsent, ikke et hovedkort. Så, hvilken modell har du? Epox produserer mange forskjellige modeller. oi, sorry men jeg har Epox 8RDA3I........ Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg skjønte ikke helt spørsmålet ditt. Det er et lite display på de fleste nye Epox hovedkort. Når du starter maskinen og alt fungerer kommer det masse forskjellige tall på displayet. Hvis det er noe galt står det et tall på displayet. Så slår du opp i manualen på det tallet. Den forteller hvor feilen ligger. En veldig fin funksjon fra Epox Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Appendix D (siste sidene) i denne manualen har post kodene. http://www.epox.nl/manuals/mu-8rda3&%2B&G&I21.pdf ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå