Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk for tilbakemeldingene!

Hoax: Hadde egentlig tenkt å legge trelister langs kantene men droppa det. Alu eller stål lister eller no hadde sikkert vært drit pent. muligens jeg legger det på. Noen som veit hvor det går ann å få tak i det til en rimelig penge? Bor i Larvik.

Hans33: Kom i gang!

Update kommer i morra eller til tirsdag

Edit: Leif herjer innlegget

Endret av McLords
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig de har stål og alu "profiler" eller hva det heter på byggevare butikker eller steder der det selges garderobeskap og sånnt. For å se om du blir å like det eller ikke så kan du jo prøve å tegne det på kassen først...

Lenke til kommentar

Update!

Har skjært ut alt untatt skruehulla nå og pussa alle platene så de er fine og glatte. Det som gjenstår nå er å borre hull til skruene i metallet og i treverket.

Her er det jeg har gjort i dag:

Fronten, viftehull skjært ut

Viftehull, nærme

Sideplate

Viftehulla på sideplata

Har tenkt å bruke magnet hvis jeg finner/får tak i. Noen som vet om det kan skade harddisken eller andre deler?

Lenke til kommentar

Sorry men fikk ikke forminska eller snudd på bildene. Måtte bare legge de inn på servern fort for bruttern skulle ha med seg pcn på LAN og min pc er jo ødelagt.. Så jeg updata på pappa sin pc seinere. Skal fikse det så fort jeg får tilgang på brutterns pc.

Jaja.. men i dag har jeg skjært ut alle vifte hull, et par skruehull og kjøpt skruer og hengsler. Har ikke no bilder nå men det kommer snart.

Lenke til kommentar

ikke ha noen magneter i kabbiset, vertfall ikke nærmt haddiskene..

Edit: Snu vifta i fronten sånn som pcgutten skrev, du kommer sikkert til å ha harddiskene der som vifta er.

Endret av [Shinobi]
Lenke til kommentar
Vifta nede i fronten skal suge inn kald luft. Den der skyter ut luft, det er normalt med "inn nede front" "ut oppe bak" Håper dette hjelper! Uansett: Pent kabinett! :yes:

Pcgutten

Skal ikke ha vifta sånn da. Det var bare for å vise. Har ikke skrudd den på enda.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Howdilidodeli!

Det er tid for update! Veit at det er 3mnd siden sist men bedre seint enn aldri!

Blei feri for ca 3 uker siden og jeg er fornøyd med resultatet! Her er noen bilder:

DSCN2240.JPGDSCN2244.JPG

jeje.JPGDSCN2243.JPG

Ps: Den teipen på bildet over var bare en midlertidig lås. Har satt på magnet nå.

Bare kom med tilbakemeldinger! Hadde vært fett om den kom opp på hot topic igjen!

Hilsen McLords

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...