McLords Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Jeg skal forvandle et gammelt kabinett fra til et fint tre kabinett. Skal strippe kabbiset helt å så sette på trevegger. Derfor navnet WoodWrap siden jeg Wrapper Wooden rundt kabbiset. Kanskje ikke verdens vanskligste men.. Veit ikke om noen her som har gjort detta før jeg men jeg er sikkert ikke den første. Detta er den første modden min. Kjøpte matrialer i går og nå har jeg skjært til de forskjellige delene. Her er en liten skisse på hvordan det blir(med noen unntak) Skal muligens skjære i sidedøra og skru inn plexiglasset fra mitt nåværende kabinett. Men det blir evt. seinere. Skal til hellas om to uker ca. så håper at jeg blir feri før det. Bilder av det gamle kabbiset og sånt kommer i morra for da får jeg kamera. Kom gjerne med tips, ris og ros! Endret 13. juli 2004 av McLords Lenke til kommentar
McLords Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) den linken funker ikke Nei, veit. Jeg siterer meg selv: "Det er ikke sikkert lenka funker" Edit: Men nå funker den! Endret 11. juli 2004 av McLords Lenke til kommentar
razer Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 http://www.home.no/andrekr/Jakk/TREKABBIS.GIF Denne funker Lenke til kommentar
McLords Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Fikk ikke updata i går men.. her kommer den. Nå har jeg pussa litt og merka av hvor jeg skal skjære ut det meste Matrialene og kabbiset Her har jeg skjært av grillen/gitteret som er foran Bilde av verkstedet Jaja.. så langt har jeg kommet så langt. Skal ned i kjellern nå og kanskje jeg får skjært ut fronten ferdig. Kommer ny update seinere i dag eller i morra Lenke til kommentar
McLords Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Btw: Noen som har et bra navn til kassa? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hum.. "Prosjekt Tennved" kanskje ? Hvilken farge skal treet være i ? Skal du ha det slikt det er nå, eller skal du lakke? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 endelig noen som tenker i de baner og. jeg vurderte det samme men bygget et kabinett i rent trevirke. men jeg tror dette kommer til å bli kjempe bra. bare vær nøye i utskjæringene så blir dette bra. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Lykke til med prosjektet! Du har jo kanskje valgt en litt i overkant tykk plate til å kle kabinettet med, men det fungerer jo likevel. Hvilken tresort er det? Bøk? Hvordan har du tenkt å behandle overflaten (olje, lakk...)? Jeg tror dette kan bli svært bra. Lenke til kommentar
McLords Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Skal ikke lakke nei.. trur det blir fint sånn det er nå jeg. Treverket er av furu. 1,8cm tjukk. Update kommer seinere i dag tenker jeg hvis jeg får tid. Skal muligens ut å surfe. Yes, Yes, Oh, Jej! Endret 14. juli 2004 av McLords Lenke til kommentar
McLords Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Update! Har jobba et par timer i dag. pussa litt og skjært ut det meste i fronten og viftehullet på toppen. Furustøvet har lagt seg inn i nesebora så nå lukter jeg bare furu.. Blei fornøyd med skjæringa i fronten men viftehullet på toppen blei litt skjeivt noen steder. Klarte å miste frontplata i gulvet så treverket sprakk øverst men det fikk jeg lima med litt trelim. Umulig å se av den har sprekki nå vertfall. Fronten satt på kassa Treknapp En liten forsmak Verktøyet Edit: Veit ikke om linkene funker for internetten her er ikke helt stabil.. si fra hvis det ikke funker Endret 20. juli 2004 av McLords Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Fint at ingen bildelinker funker Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 bildene ligger her: http://www.home.no/andrekr/Jakk/ Lenke til kommentar
Valent Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) det var MEGET PENT!!! http://www.home.no/andrekr/Jakk/DSCN1962.JPG ståpå!! Edit : linkene dine funker ikke fordi jakk er skrevet med listen j det skal være stor J Endret 17. juli 2004 av Valent Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Ser bra ut. Hvis du ikke lakker det er det ikke tvil om at det er furu Edit : linkene dine funker ikke fordi jakk er skrevet med listen j det skal være stor J ! LOZER Endret 17. juli 2004 av LOZER Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hadde vært fint med 90grader vinklet alu/stål lister tror jeg, sånne som går ca 2 cm over treverket langs kantene. Får enslags ytre ramme og det dekker overlappingene av platene. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Synest der er fint slik eg! Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Fint prosjekt! Holder på med et lignende prosjekt, men har ikke helt kommet i gang enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå