Manx Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Noen som så Velvet Revolver på Øya i går (eller forgårs)? Hvordan var det? Syntes det var meget, bedre en ventet faktisk. Litt sur lyd gjennom hele konserten. Og som HalTan sa det tok helt av når de spilte It's So Easy. Men kameraten min og jeg sto og håpet på at det skulle dra Paradise City som siste låt. Men det skjedde jo ikke (det er lov å drømme, sinnsyk fet slutt på den låta). Endret 14. august 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Syntes det var meget, bedre en ventet faktisk. Litt sur lyd gjennom hele konserten.Og som HalTan sa det tok helt av når de spilte It's So Easy. Men kameraten min og jeg sto og håpet på at det skulle dra Paradise City som siste låt. Men det skjedde jo ikke (det er lov å drømme, sinnsyk fet slutt på den låta). Ganske enig, hadde heller ikke så høye forventninger. Var ikke på Öya for å se VR uansett. Og det var skuffende sistelåt, og skuffende at de gikk av scena sånn uten videre, tror ikke de var helt fornøyd selv. Ble ikke noe ekstranummer, akkurat. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Spilte de noen andre sanger av GNR, foruten It's So Easy? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Ikke som jeg fikk med meg. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) guns n' roses uten axl, hva er det? omfg forgive & forget, kan ikke alle bare være venner lengter etter en ny skive med alle gutta på plass der de hører hjemme, det gjør vondt i sjelen - tanken på at slik genial musikk muligens aldri vil bli gjenskapt. lengselen etter den får ørene mine til å krysses og nøtten vris som en fillete håndklut Endret 14. august 2004 av Insomniac Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 guns n' roses uten axl, hva er det? Guns N' Roses uten Slash, Duff og Matt hva er det? Ingenting... Treblad Skrevet 15/08/2004 : 01:43 Spilte de noen andre sanger av GNR, foruten It's So Easy? Nei, men det spilte en Sex Pistols låt - God Save the Queen... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Nei, men det spilte en Sex Pistols låt - God Save the Queen... HÆ? Var det God Save The Queen de spilte? HELT ugjenkjennelig jo! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 GnR har èn bra sang, "Estranged", men den er egentlig ikke såå bra. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Syntes det var meget, bedre en ventet faktisk. Litt sur lyd gjennom hele konserten.Og som HalTan sa det tok helt av når de spilte It's So Easy. Men kameraten min og jeg sto og håpet på at det skulle dra Paradise City som siste låt. Men det skjedde jo ikke (det er lov å drømme, sinnsyk fet slutt på den låta). Ganske enig, hadde heller ikke så høye forventninger. Var ikke på Öya for å se VR uansett. Og det var skuffende sistelåt, og skuffende at de gikk av scena sånn uten videre, tror ikke de var helt fornøyd selv. Ble ikke noe ekstranummer, akkurat. Nei jeg savnet den siste finishen, kunne dratt et par gamle gn'r låter. Tror ikke at noen hadde lagt seg på ryggen og nektet HalTan Skrevet 15/08/2004 : 01:57 QUOTE (MU26599 @ 15/08/2004 : 01:53) Nei, men det spilte en Sex Pistols låt - God Save the Queen... HÆ? Var det God Save The Queen de spilte? HELT ugjenkjennelig jo! Det var hvist det, den var ikke lett å høre. Det var ikke en bra cover for å si det sånn. Endret 15. august 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Tja, jeg vet om et par-tre hundre kvinnelige groupies som strengt tatt hadde "lagt seg på rygg". Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ja, du er jo inne på noe der Litt off topic, hvordan får du skiftet avatar så ofte? Er det en ny funksjon som er lagt til som jeg ikke har fått med meg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Nah. Det er min server som gjør det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Velvet Revolver er ikke GNR (selv om det er mange av de samme medlemene), så synes et par av guns-sangene burde holde på konsert.... Jeg reagerte på en ting i den artikkelen om Slash: han sa han var sur fordi Axl ikke ville kutte ut navnet GNR til tross for at tre av frontfigurene faktisk slutter frivillig i bandet. Det er omtrent like teit som at Steve Adler skulle kreve at de resterende bandmedlemene skulle skifte navnet på gruppen etter at han ble kastet ut av gruppen. (Vet jeg kverulerer her, men kan ikke la være). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå