b-real Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Dyktig er ikke ensbetydende med kvalitet. Synes forresten ikke Slash har noe spesielt å fare med bortsett fra det fryktelige håret. Sant. Kan ikke akkurat si at Slash imponerer så sterkt i Velvet Revolver sammenlignet med GNR. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 det har vel litt å si med at musikken har utviklet seg da... GNR har typisk "slutten-av-åtti-og-begynnelsen-av-nittitallsrock", og i den rollen var slash helt enestående. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Guns 'n roses er etter min mening konge! De er unike, og skiller seg ut fra kommersiellt piss som blir glemt rett etter at deres første singel forsvinner fra Topp 20. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 synes heller ingen ting kan sammenlignes med Guns n Roses. For meg er det heller ingen ved siden av eller over.... har "samlemani" når det gjelder musikkvideoer og har etterhvert svært mange av musikkvideoene til Guns. Selv etter å ha sett "knocking on heavens door (live-versjon)" utallige ganger får jeg fremdeles frysniger når Slash drar på med diverse fete rift.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Guns 'n Rosens er meget bra musikk ! Novermer Rain og Dont Cry noen av de bedre sangene Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Guns N' Roses er i sannhet genialt. Med sanger som November Rain, Sweet Child O'Mine, Breakdown, Civil War, Ain't It Fun, Estranged, Knockin' On Heaven's Door, Welcome to the Jungle, Don't Cry, Paradise City, Night Train, My Michele, Patience og Yesterdays er GNR uten tvil mit favorittband. Geniale gitarsoloer og genial vokal, samt enormt tøffe bandmedlemmer gjør bandet til et enestående kunstverk i musikkhistorien. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Kan ikke akkurat si at Slash imponerer så sterkt i Velvet Revolver sammenlignet med GNR. Nå skal jegikke så at jeg har hørt på så veldig mange av sangene til Velvet revolver, men jeg synes egentlig ikke at de har imponert noe særlig. Spesielt ikke med tanke på hva Duff, Slash og Matt Sorum leverte i GNR.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg skal se Velvet Revolver på øya neste uke. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Guns 'n Rosens er meget bra musikk ! Novermer Rain og Dont Cry noen av de bedre sangene Helt riktig! Det er to nydelige sanger Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hvorfor er Axl Rose en idiot? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hvorfor er Axl Rose en idiot? Noem mener vist det fordi "de andre" i GNR (nåværende bandmedlemmer i Velvet Revolver) ikke klarte å samarbeide med fyren.... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Sikker på at Velvet Revolver ender opp som et typisk "all star" band: De blir instant store ved lansering, ene og alene fordi de er "all-stars", men musikken og bandet blir glemt etter kort tid og bandet splittes... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg skal se Velvet Revolver på øya neste uke. Da er vi to, men du bør få med det Gluecifer også. Sinnsykt bra live Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hvorfor er Axl Rose en idiot? Noem mener vist det fordi "de andre" i GNR (nåværende bandmedlemmer i Velvet Revolver) ikke klarte å samarbeide med fyren.... Det er da få som nekter for at Axl Rose er verste bastarden. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hvorfor er Axl Rose en idiot? Noem mener vist det fordi "de andre" i GNR (nåværende bandmedlemmer i Velvet Revolver) ikke klarte å samarbeide med fyren.... Det er da få som nekter for at Axl Rose er verste bastarden. enig med du, men poenget mitt var at det trengs mer enn et menneske til for å skape en konflinkt/uoverenstemmelse... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg er rørt over Slash Haha! Slash er genial! Noen som så Velvet Revolver på Øya i går (eller forgårs)? Hvordan var det? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Noen som så Velvet Revolver på Øya i går (eller forgårs)? Hvordan var det? Jeg så det. Det var OK, egentlig, ikke stort mer. Litt dårlig lyd, litt vel høy fjortissgroupie-faktor ("*DÅÅÅN!* Slash, kan jeg suge deg!!!???"), og litt for mange drita trøndere, men joa, det var bra nok. Tok helt av da de spilte It's So Easy, det var villt bra. EDIT: Jeg er dog skuffa over at Sweet Child Of Mine ikke dukka opp, DET hadde vært noe det. Endret 14. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hehe. Lurer egentlig på hvordan Sweet Child o'Mine hadde vært uten Axl Rose. Uansett, hvilke sanger spilte de? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Skal vi se, husker ikke setlista sånn på sparket, egentlig. Men alt du kan forvente deg fra Contraband (nesten hele skiva), samt It's So Easy, og cover av en Sex Pistols-sang jeg ikke klarte å identifisere pga. kjip lyd (som sier sitt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå