Gå til innhold

Guns n` Roses

monzilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes heller ingen ting kan sammenlignes med Guns n Roses. For meg er det heller ingen ved siden av eller over....

har "samlemani" når det gjelder musikkvideoer og har etterhvert svært mange av musikkvideoene til Guns. Selv etter å ha sett "knocking on heavens door (live-versjon)" utallige ganger får jeg fremdeles frysniger når Slash drar på med diverse fete rift..

Lenke til kommentar

Guns N' Roses er i sannhet genialt. Med sanger som November Rain, Sweet Child O'Mine, Breakdown, Civil War, Ain't It Fun, Estranged, Knockin' On Heaven's Door, Welcome to the Jungle, Don't Cry, Paradise City, Night Train, My Michele, Patience og Yesterdays er GNR uten tvil mit favorittband. Geniale gitarsoloer og genial vokal, samt enormt tøffe bandmedlemmer gjør bandet til et enestående kunstverk i musikkhistorien.

Lenke til kommentar
Kan ikke akkurat si at Slash imponerer så sterkt i Velvet Revolver sammenlignet med GNR.

Nå skal jegikke så at jeg har hørt på så veldig mange av sangene til Velvet revolver, men jeg synes egentlig ikke at de har imponert noe særlig. Spesielt ikke med tanke på hva Duff, Slash og Matt Sorum leverte i GNR....

Lenke til kommentar
Hvorfor er Axl Rose en idiot?

Noem mener vist det fordi "de andre" i GNR (nåværende bandmedlemmer i Velvet Revolver) ikke klarte å samarbeide med fyren....

Det er da få som nekter for at Axl Rose er verste bastarden.

enig med du, men poenget mitt var at det trengs mer enn et menneske til for å skape en konflinkt/uoverenstemmelse...

Lenke til kommentar
Noen som så Velvet Revolver på Øya i går (eller forgårs)? Hvordan var det?

Jeg så det. Det var OK, egentlig, ikke stort mer. Litt dårlig lyd, litt vel høy fjortissgroupie-faktor ("*DÅÅÅN!* Slash, kan jeg suge deg!!!???"), og litt for mange drita trøndere, men joa, det var bra nok. Tok helt av da de spilte It's So Easy, det var villt bra. :D

EDIT: Jeg er dog skuffa over at Sweet Child Of Mine ikke dukka opp, DET hadde vært noe det.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...