monzilla Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 fant akkurat noen gamle GNR-album (use your illusion)... Skjønner aldeles ikke hvorfor disse cdene har lagt å støvet. Får frysninger hver gang jeg hører Civil War. Hva skjer med GNR nå? er vel bare axl som er igjen. Resten av gutta eg vel i velvet revolver? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Guns N' Roses har (i mine øyne) egentlig bare gitt ut ett album som virkelig har slått ifra seg: Appetite for Destruction. Det finnes mye bra materiale på andre album, men ingen presenterer en slik kavalkade av hitlåter, slik Appetite gjør. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Axl driver vel stort sett å avlyser konserter like før start, og oppfører seg generelt som en idiot (som han alltid har gjort). Lenke til kommentar
Gjest medlem-51140 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Axl driver vel stort sett å avlyser konserter like før start, og oppførerseg generelt som en idiot (som han alltid har gjort). word Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Virkelig dumt at Axl er slik en idiot (no offence axel ) at GnR ikke ble no mer... var jo et genialt band! men den tid er forbi... får vell bare mimre til de albumene de har gitt ut... og som haltan sier, appetite er det beste albumet, men use your illusions albumene er bra de også Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Husker appetite så altfor godt. Det er kanskje det albumet jeg har hørt mest på av alle album ever. Det ble utgitt det året jeg ble født, og min bror kjøpte kassetten så jeg har hørt det utallige ganger, og nei det er ikke noe annet GNR album som noen sinne har blitt så bra. Selv om use your illusions har noen sanger så matcher de ikke apetite i det hele tatt. Synd at Axl er en jæv** hvis ikke kunne GNR virkelig blitt 90 tallets store rocke band. Jeg tør si at Slash er en av verdens beste gitarister når det gjelder "bending" det han gjør med mange soloer er bare helt sykt. Lytt til November rain og du hører at hele starten spilles på samme sted bare at det er sinnsyk bending inn i bildet. Way to go Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Axl driver vel stort sett å avlyser konserter like før start, og oppførerseg generelt som en idiot (som han alltid har gjort). word Er med på den. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Er enig med HalTan her jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 GNR var mitt første yndlingsband og vil ALLTID være det. Sanger som Estranged osv...kan få meg regelrett til å gråte. Er skremmende. GNR har vel egentlig bare ett svakt album og det er The Spaggetti Incidente. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 legger meg til i lista med GNR fans jeg...Sjennial musikk ass... har nok hørt en del på greatest hits plata =) synd at den er ødelagt :( Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) guns n' roses har ett par geniale sanger ja... liker spesielt paradise city og sweet child o mine Endret 28. juli 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Sier bare Velvet Revolver... Øya blir fett! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 For min del er GNR seks fot under torva. Gikk bare nedover etter Use Your Illusion skivene. Og det var Axl Rose som tok livet av det bandet. Hjelper ikke at han har dratt sammen en gjeng og kaller dem GNR. Det er ikke gnr uten Slash, Duff osv. Og er veldig enig med HalTan, fremdeles en av mine favoritter . Så nå er det Velvet Revolver som gjelder fra den kanten. Gleder meg til å se dem på øya festivalen, får håpe de har en god dag på scenen. De spiller etter Gluecifer Og etter Gluecifer kan det meste bli en nedtur, de er sinnsyke live Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Appetite for Destruction er et helt vanvitti bra album Uff gleder meg til Øyafestivalen Skal bli morsomt å se Velvet Revolver spille, vertfall viss et heltent Gluecifer setter standarn for rock`n`roll Kan bli en minnerik aften. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Enig med B|Real, selv om Metallica var mitt første yndlingsband. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Har aldri likt GNR, eneste de har er en sjabby knarkis-gitarist og en vokal som minner på meg at jeg må mate katta. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Det nye GNR har planlagt en ny plate nå i fem år (iaf, husker ikke helt). Chinese Democracy. Spilte endel live 2002 der noen av de nye sangene ble presentert. Forøvrig er eneste utgitte materiale "Oh My God" fra 1999 - soundtrack til "End of Days" (Arnold Schwarzenegger). Ganske kul sang. Du finner endel live opptak på fildelingstjenester. Anbefaler spes. balladen "Madagascar". Er ikke akkurat studio versjon, men man hører potensialet. Ellers sies det faktisk (Fra Dizzy Reed i nylig intervju) nærmer seg lansering. Men som sagt er alt relativt fra den kanten. Slash-wannabe "Buckethead" forlot bandet nylig og er skyld i endel avlyste konserter. For å holde deg oppdatert kan du sjekke ut: www.gnrsucks.com og www.mygnr.com . VH-1 kjørte i juni en dokumentar om GNR. På slutten av den sies det lanseringsdato nov 2004, men dette har blitt avkreftet av GNR managementet. Ser ut til at Chinese Democracy blir en av historiens dyreste produksjoner gitt, siden det har tatt så lang tid. Må legge til at Axl sa mars 2004 at releasedato for Chinese Democracy skulle bli offentliggjort "innen de neste månedene". ¤¤¤ Ulovlig link fjernet av moderator ¤¤¤ Endret 28. juli 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Har aldri likt GNR, eneste de har er en sjabby knarkis-gitarist og en vokal som minner på meg at jeg må mate katta. Slash er dyktig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Dyktig er ikke ensbetydende med kvalitet. Synes forresten ikke Slash har noe spesielt å fare med bortsett fra det fryktelige håret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå