t-paul Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg syns absolutt hardware.no bør være sporty nok til å lage en test-reportasje om Mac. Gjerne med folk som bruker både PC og Mac daglig. Sammenliknet med x86 basert Microsoftplattform :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hei! Kva er ikkje Mac ein pc (personal computer)? :wink: Huska eg hadde ein lang diskusjon med ein eg gjekk i klasse med for 5år sidan.. Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 ja.. ta opp alt fra spill,video,bilde,web kjøp av ekstra utstyr lydkort,skjermkort,harddisk osv . Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Test Mac vs. x86-CPU-PC i forhold til antall MB RAM, MHz CPU osv., eller innenfor prisklasse? Bør også testes multiple OS'er på hver... Ikke MacOS X vs. WinXP Home!!! Bør være samme skjerm på begge, ettersom det KAN bli noe bogus der... (Kommer ikke disse G4-sakene uten skjerm?) _________________ http://www.minipuz.tk Mvh, Tore Jakob Haugen [ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-04-22 14:34 ] Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Quote: On 2002-04-22 14:24, Mr.Hassan skrev:Hei!Kva er ikkje Mac ein pc (personal computer)? :wink:Huska eg hadde ein lang diskusjon med ein eg gjekk i klasse med for 5år sidan.. Hehe, jaja, x86 Microsoft plattform da for tilfredsille pirkinga di :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hei t-paul! :wink: Rett skal være rett...:wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Lag da bare et egent Mac forum, og bli ferdig med det. Det er vel det som er hensikten med denne diskusjonen i forumet som fåregår nu. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå