LaStrada Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hei! Hardiskene mine jobber konstant! Eller, har 3 disker, så jeg vet ikke HVEM av dem, men uannsett så blir pcen treig. Etter litt spilling, selv CS, så lagger alt. Så jeg lurte på hva dette kunne være? Har kjørt antivirus og fjerna alle virus! Har også alle oppdateringer, men mangler SP1... Må jeg formatere? Eller kan det være en disk som sliter og holder på å "dø" ? 120 gB disken min har vært ustabil før, så når jeg kjørte win 98 fikk jeg bluescreen noen ganger, men i XP fikk jeg bare beskjed om at disken ble koblet fra. I ca 1 år har jeg ikke lagt merke til noe av dette, så jeg tenkte at den funka fint igjen... kan dette være grunnen til at den jobber som bare det? Kan jo sikkert kjøre noen tester, men vil helst gjøre dette i dos slik at ingen programmer kjører i bakgrunnen, bare sånn for å være sikker Har ikke noe å tape på å formatere siden kun windows og diverse programmer som er installert ligger på c / d disken, så disse to kan bare formateres. Hadde vært kjekt om jeg kunne unngått å formatere siden det tar sin tid (må formatere 200gB ) Takker for svar Specs: - P4 2,8 - IC7-G - 2 x 512 mB TwinMos m/ Winbond - 1 x 120 gB Maxtorn - 1 x 200 gB Maxtorn - 1 x 200 gB WesternDigital - Creative Soundblaster Platinum 5.1 Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Ingen som vet......? Hvis ingen svarer innen jeg kommer tilbake fra ferie (nesten 2 uker) så får jeg bare formatere Lenke til kommentar
hce Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Høres ut som spy/adware. Reinstaller hele maskinen og pass på å få inn SP1. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 SP1 vil ikke inn Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 SP1 vil ikke inn Why? Lenke til kommentar
Vims Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 SP1 vil ikke inn Why? Her lukter det brent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå