bluemac Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 jeg får ikke satt opp xboxen på på min ruotur mot pc og nett jeg prøver å overføre filer fra pc til xboxen det går ikke ps jeg har hardisk på 200gig på xboxen og det gikk an å overføre før til jeg oppdaterte avalunshen og da må jeg sette ip setingsa på nytt? takk for all hjelp Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) jeg klarte det men nå fryser den og må restarte på nytt hva grunen? Endret 11. juli 2004 av bluemac Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Send en pm til Zic0. Han er den jeg kjenner med mest peil på xbox. Hva hvor fryser den? Under overføringa, oppstarten? Endret 12. juli 2004 av Mixel Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Bruk QWIX til å overføre filer til xbox. Her er det Endret 12. juli 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Melchior Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hvilken Avalaunch versjon bruker du? Noen av de eldre versjonene "frøs" etter litt tid på grunn av newsfeed funksjonen. Slå av den i xml fila eller bytt til nyere versjon av ava. Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 AVALAUNSH ALPHAv0.49.1 det er den jeg har den fryser at den henger seg opp ikke n¨r jeg spiller i menyen og noen ganfer så går server dritt tregt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå