Nilsen Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 jeg det er sandt.. jeg leste det i komputer for alle, for to dager siden.. jeg siterer: "Hvis du allerede har kjøpt den meget populære dvd-brenneren NEC 2500, kan du nå, i allefall uoffiselt, oppgradere og dobble lagringkapasiteten fra 4,6 til rundt 8,5 gb med en såkalt firmware-opptatering(en slags bios får brennere) vær imidlertidig klar over at dette er en uoffisiell versjon uten garanti fra NEC." er ikke det bra da.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Noe mer info ang hvor Firmware skaffes og noen personer som hadde prøvd dette hadde vært koslig Har nemlig denne brenneren, men for tiden står den i test maskinen min så jeg er ikke helt villig til å ødelegge den helt unødig Lenke til kommentar
TRB Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Dette er forsåvidt ikke noen nyhet . Gå inn her (The Firmware Page) og les om og last ned firmware. Husk at dette med å bruke uoffisiell firmware er på eget ansvar og at det bryter med garanti vilkårene. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Husk at dette med å bruke uoffisiell firmware er på eget ansvar og at det bryter med garanti vilkårene. det står jo i det jeg skrev.. Endret 11. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Har flashet min Nec 2500A og den brenner som normalt, men har ikke fått testet dual layer plater ennå. Venter til prisene blir lavere..... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Gammel "nyhet"... men, en bra nyhet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Ikke det at jeg har nec 2500 og kan oppgradere (har lite-on 811) men med en pris på 170,- for en DL-plate som kan brennes en gang hadde jeg nok nølt fælt med å trykke burn knappen med en flashet dvd brenner . Feig muligens men.. sikkkert flere som føler samme selv med orginal DL-brenner . Alt for dyre plater foreløpig , 5.stk Verbatim 2.4x til 865,- hos komplett er jo meningsløst. Er det til backup av dvd film kan man likså godt nesten kjøpe en ekstra. Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Da vet jeg hva jeg skal gjøre i helgen i allefall! :!: Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 fikk meg nec 2500 i går.. teste Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Ikke det at jeg har nec 2500 og kan oppgradere (har lite-on 811)men med en pris på 170,- for en DL-plate som kan brennes en gang hadde jeg nok nølt fælt med å trykke burn knappen med en flashet dvd brenner . Feig muligens men.. sikkkert flere som føler samme selv med orginal DL-brenner . Alt for dyre plater foreløpig , 5.stk Verbatim 2.4x til 865,- hos komplett er jo meningsløst. Er det til backup av dvd film kan man likså godt nesten kjøpe en ekstra. Ja du sier noe der, sjekket prisen jeg også.. Gidder derfor ikke å bryte garantien på en brenneren bare for å få en funksjon som jeg aldri kommer til å bruke.. hehe Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Dette med at garantien forsvinner når man oppgraderer med denne Firmwaren, er jo et vesentlig poeng selvsagt. Jeg liker derimot å teste litt nye ting (brenneren kostet meg tross alt ikke mere enn 595,- uansett), så jeg oppgraderte med den nevnte Firmwaren. Jeg akter, som påpekt over, ikke å kjøpe DL-plater foreløpig og har derfor ikke testet dette. Det jeg derimot får beskjed om, er at den kan brenne DVD+R-DL (i følge DVD-Identifier). Det er vel bare et tidsspørsmål før de prisene der kommer ned på et akseptabelt nivå. En annen ting denne oppgraderingen førte til, er at jeg nå får brenne mine Leaddata 4x DVD-R på 8 ganger hastighet uten problemer. Det er da noe Endret 20. juli 2004 av ZiggyS Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 fikk meg nec 2500 i går.. teste Nå ferdig? Spent på om det her virker Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Noen som vet om det funer på NEC ND-1300 og?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 fikk meg nec 2500 i går.. teste Nå ferdig? Spent på om det her virker har gjort det.. brennern funker som den skal.. men har ikke testa den på tolags cd'er enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå