Okeblol Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Reinstallerte mitt audigy 2 i dag (et lydkort som vistnok mange har problemer med og som er plaget av dårlig programvare o.l) og etter reinstalleringa er bassen blitt så rar. Høytaler settet jeg har er et creative megaworks 250D Før så kom all bass fra subwoofern, mens de 2 sattelittene spilte de andre lydene (diskant?) men nå så spiller satelittene både bass og diskant. Det gikk ikke an å kjenne på dem før at de spilte selv ved høy lyd men nå står de og spretter på pc bordet. Bass-lydene som før kom som "klare smell/dunk" fra suybwoofern er nå dempede lyder som kan minne om at noen har satt suben i en tett kasse, eller at den er i et annet rom. Er det noen som har peil på hva som har skjedd ? Kan ikke huske at jeg har forandre noe på settings da jeg installerte lydkortet første gangen, og har heller ikke gjort det nå, så hvorfor skal lyden da bli så annerledes ? Jeg er ingen lydtekniker så jeg har null peil på hva de forskjellige aspektene av lyd heter, prøvde å forklare så godt jeg kunne men det høres vel litt rart ut, håper noen skjønner hva jeg mener uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå