Vallhall Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hei dere Lure på om noen av dere har erfaringer med disse canon modellene? har et panasonic MX500 til prøving hjemme nå, men det er jo så mange som er negativ til dette kameraet , så jeg vet virkelig ikke hva jeg skal velge, grunnen til at jeg spør dere om disse canon modellene, er simpelthen at disse ikke er og oppdrive i min by,så det blir vanskelig å få prøvd de Lenke til kommentar
danielR Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Det dukker i hvert fall snart opp en test av MVX25i på akam.no Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Takker og bukker Ser med glede fram til den Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Og her er den : http://akam.no/art.php?artikkelid=8554 Terningkast 5. Sammenlignet med Sony HC85 som så mange skryter av her inne, får den skryt blant annet for bedre bildekvalitet, men pepper for noe dårligere byggekvalitet. Den får også kritikk for størrelsen, men jeg synes størrelsen er fin i forhold til Sony HC85 som jeg synes er alt for stor og klumpete. Lenke til kommentar
danielR Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 men pepper for noe dårligere byggekvalitet Nå har jeg fått høre fra Canon at byggekvaliteten på sample-utgaven jeg fikk teste skal være dårligere enn på de modellene man får i butikken. Skal få undersøkt dette så fort som mulig. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Takker for en meget lettfattelig og god test Er stillbilde kvaliteten god nok til å printes ut med dette kameraet? På Panasonic MX500 er den i den største oppløsningen ikke særlig god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå