Heatsink Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 lurer litt til mitt neste kabinett, om hvilke vifter, viftestyrning funker på ? jeg har veldig lyst på prmecooler alu vifter men jeg syntes de har et litt høyt støynivå, så jeg lurte på om jeg kunne bruke viftestyring på de? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Det skal vel gå helt fint å koble den til viftestyring, ser ikke noe i veien for det. Viftestyring funker vel på alle vifter tror jeg, der jo bare å plugge de på, evt bruke en 4->3 pins adapterkabel (som følger med mange viftestyringer, i hvertfall den som jeg har) hvis viftene dine får strøm via 4pins molex-kontakter. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Alle vifter har en mulighet til å bli styrt fra en viftekontroll pga ve å endre volten som vifte får så går den på lavere rpm.... Men det går og å sette den på 5v eller 7v vet å kutte kablene å sette de på 5volten og 12volten på molex kontaktene 12v + 5v = 7v 5v + jord = 5v :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå